Geplaatst door Solutions 4 Delivery BV

Nederlandse Solutions 4 Delivery gekozen als wereldwijde software partner door Food Delivery Brands

Amsterdam, 17 mei 2022 Solutions 4 Delivery (S4D), de Nederlandse all-in-one cloud-gebaseerde beheersoftware voor internationale quick service restaurantketens (QSR’s), heeft vandaag de grootste samenwerking in de geschiedenis van het bedrijf aangekondigd. Dankzij dit partnership maken de merken van Food Delivery Brands nu gebruik van de software van S4D. Het volledige SaaS platform van S4D is nu in heel Spanje beschikbaar voor het merk PizzaHut, welke recentelijk de eerste van vele vestigingen in Mexico opende. Daarnaast is het uitrollen van S4D bij restaurants van TelePizza in Spanje en Portugal in volle gang. Met deze samenwerking breidt S4D wereldwijd uit.

“S4D is een echt all-in-one platform dat ons helpt onze wereldwijde technologische oplossingen te stroomlijnen”, zegt Javier Mallo, CIO van Food Delivery Brands. “Het platform helpt ons om beter zaken te doen, veranderende gewoonten van klanten en nieuwe technologische ontwikkelingen voor te blijven en onze klanten de kwaliteit, service en toegankelijkheid te bieden die ze van onze merken verwachten.”

De aankondiging van de samenwerking volgt kort na de succesvolle start van de Iberische en Latijns-Amerikaanse uitrol van het S4D-platform voor TelePizza- en PizzaHut-winkels in onder andere Spanje en Mexico. S4D is sinds 2019 de enige technologische leverancier van Apache Pizza, onderdeel van de Food Delivery Brands-familie. Het merk groeide sindsdien met meer dan 40% in Ierland en Noord-Ierland.

Benjamin Kool, CEO en Co-Founder van S4D: “We zijn verheugd en trots om de digitale partner van Food Delivery Brands te zijn. Ons product helpt merken om continu te innoveren en zich aan te passen aan de veranderende eisen van klanten en snelle technologische veranderingen. De afgelopen maanden hebben we nauw en succesvol samengewerkt met de teams in Europa en Latijns-Amerika om de merken te helpen hun volledige potentieel te benutten.”

Over Solutions 4 Delivery BV

Solutions 4 Delivery (S4D) biedt quick service restaurants (QSR) die maaltijdbezorging aanbieden een compleet SaaS platform aan, bestaande uit drie bouwstenen: een volledig geoptimaliseerd e-commerce platform en app, een cloud-gebaseerd POS-systeem en ketenmanagement tools. S4D’s missie is het transformeren van bezorging door QSR restaurants, door hen in staat te stellen hun bedrijfsvoering te verbeteren met behulp van een geïntegreerd platform. Het bedrijf biedt QSR ketens een extra dimensie om hun bedrijfsvoering beter te kunnen organiseren. S4D stelt haar klanten in staat datagedreven te werken, met volledige controle over kosten en food operations. Ook zorgt zij ervoor dat zij hun klanttevredenheid beter kunnen managen. S4D’s klanten, waaronder New York Pizza, Apache Pizza, TelePizza and PizzaHut Spain, zijn een aantal van de snelst groeiende spelers op de Europese markt, met de hoogste Net Promoter Scores.

Over Food Delivery Brands S.a.r.l

Food Delivery Brands is een internationale leider op het gebied van maaltijdbezorging, met een aanwezigheid in 36 landen, een bereik van meer dan 500 miljoen consumenten en meer dan 2.631 Telepizza, Pizza Hut, Jeno’s Pizza en Apache Pizza vestigingen.