Industry Wire

Nederlandse start-up GrowPromoter stelt app beschikbaar op Salesforce AppExchange

Het jonge Nederlandse bedrijf GrowPromoter, leverancier van een toepassing om snel en eenvoudig klanttevredenheidsonderzoek te doen op basis van Net Promoter Scores, heeft zijn cloud-oplossing nu beschikbaar gesteld via de Salesforce AppExchange. Hiermee kunnen bedrijven op een unieke manier de interactie verbeteren met klanten, medewerkers en partners.  

De op het Salesforce1 Platform ontwikkelde applicatie, maakt het voor bedrijven mogelijk om alle analyses van GrowPromoter en de opvolging van feedback direct in Salesforce uit te voeren. Hiermee is een 360-graden klantbeeld altijd real-time beschikbaar. Met de applicatie kunnen bedrijven actief sturen op churn en marketeers krijgen bovendien nieuwe mogelijkheden voor up- en cross sell.

Key features
GrowPromoter is een zeer volledige Closed Loop Feedback-oplossing, die gebruik maakt van zogeheten Net Promoter Score- en Customer Effort Score-methodieken. GrowPromoter maakt sturing op customer journeys zeer effectief. En is nu dus beschikbaar als 100% native Salesforce-oplossing.

“Salesforce-klanten kunnen nu profiteren van klantfeedback die 100% native beschikbaar is in Salesforce. Het is een krachtige tool om customer journeys te optimaliseren, met nieuwe mogelijkheden voor up en cross sell.  We hebben gekozen voor het Salesforce1 Platform vanwege de leidende rol van Salesforce in cloud-CRM en het krachtige ecosysteem van apps in hun AppExchange,” zegt Rogier Taylor, MD GrowPromoter. “Daarnaast speelde ook de robuustheid, schaalbaarheid, veiligheid en het ontwikkelgemak van het Salesforce1 Platform een belangrijke rol.”

De Salesforce AppExchange biedt inmiddels meer dan 2.750 apps, die in totaal al meer dan 3 miljoen keer gedownload zijn. GrowPromoter is vanaf nu beschikbaar in de AppExchange.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht