Industry Wire

Geplaatst door Nespresso

Nespresso neemt koffiedrinker virtueel mee naar Colombia

Voor de De Boer & de boer-campagne van Nespresso ontwikkelde Greenberry een digitale ervaring. Bezoekers krijgen de kans om Colombia, een land dat bekend staat om de hoge kwaliteit koffie, online te ontdekken en een eigen fotoreportage te maken. In de 360º-video’s brengen ze een bezoek aan de belangrijkste plekken van het koffieproces en leren ze gaandeweg wat er bij dit proces komt kijken. Op iedere locatie kunnen bezoekers net als Sacha de Boer foto’s maken, maar dan met een virtuele camera.

De Boer & de boer. De reis van koffiebes tot kopje.

Vijf minidocumentaires over de reis van Sacha de Boer worden vanaf deze week uitgezonden op Discovery Channel, National Geographic en 24Kitchen. De foto’s die Sacha in Colombia maakte, worden tot en met 29 juli 2016 exclusief voor leden van Nespresso geëxposeerd in het Scheepvaartmuseum in Amsterdam. Ook zijn alle foto’s en afleveringen op het online platform te vinden. De 360º-video’s zijn daarnaast, vanaf nu, te bekijken in de Boutiques van Nespresso, waar consumenten zich met een virtualrealitybril en koptelefoon een moment in Colombia kunnen wanen.

Nespresso is een merk dat zich onderscheidt door de hoogste kwaliteit koffie, gemaakt van de beste groene koffie ter wereld. Om deze hoge kwaliteit te garanderen is Nespresso betrokken bij elk onderdeel van de keten van de koffie; van koffiebes tot kopje. Door koffie op duurzame wijze te telen, kan Nespresso hoge kwaliteit koffie blijven aanbieden in de verre toekomst. Deze aanpak en toewijding Nespresso we op een rijke, meeslepende wijze bij consumenten onder de aandacht brengen.

URL website: www.nespresso.com/deboer

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht