Geplaatst door NEWCRAFT

NEWCRAFT helpt Aegon internationaal met Google Marketing Platform

NEWCRAFT helpt Aegon in meerdere landen met de implementatie van het Google Marketing Platform. Daarnaast traint het bedrijf de marketeers van de verschillende landen om de Google technologie zelf te gebruiken en zo het maximale resultaat eruit te halen.

Personalisatie en marketing automation staan internationaal hoog op de agenda bij Aegon. Eerder implementeerde NEWCRAFT Google Marketing Platform al bij Aegon dochter Knab en Aegon Spanje. Deze week startte NEWCRAFT bij Aegon Indonesië en later volgt ook Aegon Nederland.

Geoffrey Davies, hoofd Digital Marketing Aegon: “Personalisatie, targeting en automation van de customer journey zijn de speerpunten van onze digitale marketingstrategie. Hiermee verbeteren we niet alleen de marketing spend efficiency maar verhogen we tevens de relevantie voor onze prospects en klanten. Met NEWCRAFT creëren we extra executiekracht om niet alleen de technische capabilities wereldwijd uit te rollen maar vooral ook de skills en kunde om deze capabilities te leren gebruiken. Je kunt teams wel een Ferrari geven maar je moet ze ook leren rijden.”

NEWCRAFT oprichter Martijn Haanappel: “Doordat ze het Google Marketing Platform internationaal uitrollen, zorgt Aegon ervoor dat zij voorop lopen op het gebied van marketing automation. Ik ben er supertrots op dat wij ze hierbij mogen helpen.”

Over NEWCRAFT: De wereld digitaliseert in hoog tempo, en daarmee veranderen ook het
gedrag en de wensen van de consument. NEWCRAFT werkt met 120 professionals
in hybride teams om bedrijven te helpen deze veranderingen te begrijpen en digitaal te
versnellen. Kijk voor meer informatie op www.newcraftgroup.com.