Industry Wire

Geplaatst door Snakeware

Van Nicholas brand website biedt een experience like no other

In lijn met de eerder aangekondigde ‘Clicks and Bricks’-strategie, heeft Van Nicholas in samenwerking met een multidisciplinair team van Snakeware haar nieuwe website gelanceerd. Daar wordt de volledige collectie Titanium racefietsen, toerfietsen en mountainbikes in detail gepresenteerd. Met de online configuratietool ‘MY Van Nicholas Designer’ kan de consument zijn of haar droomfiets selecteren, optimaliseren en bestellen.

Samen met Snakeware is de hele look en feel voor de nieuwe responsive brand website voor Van Nicholas opnieuw ontworpen, met inbegrip van UX/UI, kleurenschema en webshop, met de nadruk op gebruiksvriendelijkheid en een uitzonderlijke gebruikerservaring als doel.

“Bij de ontwikkeling van onze nieuwe website lag onze focus op gebruiksvriendelijkheid”, aldus Ralph Moorman, General manager van Van Nicholas. “De navigatie is eenvoudig en de consument heeft alle nodige informatie binnen handbereik, van uitleg over het materiaal Titanium, productspecificaties tot de garantievoorwaarden. De website is geoptimaliseerd voor zowel tablet als mobiele telefoon en desktop. Wat de consument ook prefereert, op ieder medium biedt de website dezelfde beleving en kwaliteit.”

Van Nicholas werkt momenteel ook met Snakeware aan een nieuwe webshop. Deze webshop bevat de uitgebreide collectie Titanium onderdelen en accessoires, onderdelen van dochtermerk VNT Elements en Van Nicholas fietskleding. Binnenkort wordt dit onderdeel aan de stijlvolle site van de expert in titanium fietsen toegevoegd. Ervaar de site zelf op www.vannicholas.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht