Geplaatst door iemand.nl

Nieuw platform voor zakelijke schoonmaakdiensten.

Als ondernemer heb je het al druk genoeg. Voor het schoonmaken van je kantoor of werkruimte aan huis heb je geen tijd. Daarom heb je ongetwijfeld weleens aan vrienden of familie gevraagd of zij nog iemand kennen die kan schoonmaken. Echter blijkt voor veel ondernemers het vinden van een betaalbare schoonmaker, een lange en moeilijke opgave te zijn. Gelukkig kun je vanaf nu terecht bij het nieuwe platform iemand.nl/zakelijk. Dit is hét platform voor eenmanszaken en middelgrote bedrijven die op zoek zijn naar freelance schoonmakers.

Innovatie in de schoonmaakbranche

iemand.nl/zakelijk bemiddelt tussen freelance schoonmakers en bedrijven. Het nieuwe platform biedt een makkelijke, snelle en betrouwbare oplossing voor het bijeenbrengen van vraag en aanbod. Via het platform kun je namelijk zelf binnen één minuut een freelance schoonmaker boeken. Dat levert de volgende voordelen op:

– Geen lange traditionele offertetrajecten waaraan je veel tijd verliest.
– Een vast en scherp tarief van €18,50 per uur (excl. btw) ongeacht de frequentie en het aantal vierkante meters.
– De freelance schoonmakers zijn in het bezit van relevante werkervaring en zijn van tevoren gescreend.
– De schoonmakers die via iemand.nl/zakelijk werken kunnen zeven dagen per week worden geboekt. Ze komen langs tijdens of na kantooruren en komen graag jouw behoeften tegemoet.
– Het platform iemand.nl/zakelijk zorgt ervoor dat je te allen tijde jouw persoonlijke dashboard kunt inzien. Hier staan alle geplande boekingen en facturen, ook handig voor de belastingdienst.

Voor ondernemers, door ondernemers

Middels een marktonderzoek kon iemand.nl/zakelijk achterhalen waar bedrijven tegen aanlopen bij het boeken van schoonmakers. De traditionele langdradige offertetrajecten, hoge uurtarieven en inflexibele services bleken ondernemers tegen te houden om schoonmaakdiensten in te zetten. Het platform van iemand.nl/zakelijk lost dit op door freelancers in te zetten tegen een vast uurtarief. Die kun je snel en makkelijk zelf boeken via de website.

De snelle manier van boeken wordt mogelijk gemaakt door het geautomatiseerde proces achter het platform. Hierdoor kun je genieten van een vast en scherp uurtarief. Via iemand.nl/zakelijk boek je een freelance schoonmaker voor slechts €18,50 per uur. Een sterke verbetering als men kijkt naar het gemiddelde uurtarief van €25,- tot 30,- per uur bij traditionele schoonmaakbedrijven.

Zelf een schoonmaker boeken als eenmanszaak of middelgroot bedrijf doe je via iemand.nl/zakelijk. In slechts drie stappen is jouw bedrijf voorzien van een schone werkplek aan huis of op kantoor:

1. Vul de postcode van je bedrijf in.
2. Selecteer de gewenste datum en tijd.
3. Vul je bedrijfsgegevens in en je wordt binnen 24 uur gekoppeld aan een schoonmaker.

Het schoonmaakplatform van de toekomst

Managing Director Martijn Uittenbogaard vertelt graag waarom iemand.nl dit handige platform speciaal voor ondernemers heeft ontwikkeld. ‘Meerdere keren per dag kwamen er telefoontjes binnen van kantoren en bedrijven die via iemand.nl voor particulieren een schoonmaker wilden boeken. Deze vraag konden wij niet opvangen vanwege de Regeling dienstverlening aan huis waar wij voor particulieren mee werken. We zijn de zakelijke markt verder gaan onderzoeken en al gauw bleek dat er ook in deze branche meer behoefte was aan transparantie en gemak. Geen offertetrajecten en hoge uurtarieven, maar gewoon een vaste lage prijs en een platform waar je direct kunt boeken.’

Van origine richt iemand.nl zich sinds 2017 op het bemiddelen tussen particulieren en schoonmakers. Via hun platform iemand.nl kun je altijd iemand, ofwel een betrouwbare schoonmaker vinden. Vanaf nu kun je dus ook als eenmanszaak of middelgroot bedrijf in Amsterdam, Den Haag, Haarlem, Leiden, Rotterdam en Utrecht gebruik maken van het nieuwe zakelijke platform. iemand.nl/zakelijk heeft de ambitie om hét schoonmaakplatform voor bedrijven te worden en zal daarom op korte termijn ook uitbreiden naar andere steden.

Over iemand.nl

iemand.nl richt zich sinds begin 2017 op transparante en betaalbare schoonmaakdiensten voor de particuliere markt. Het platform van iemand.nl is een initiatief van de ADG-dienstengroep. Het jonge ambitieuze team achter iemand.nl biedt een antwoord op de stijgende vraag in de schoonmaakbranche. Het nieuwe platform iemand.nl/zakelijk is voor de zakelijke markt en maakt het ondernemers makkelijk om een schoonmaker te vinden. De missie bestaat uit het bemiddelen tussen freelance schoonmakers en jouw bedrijf. Met als doel het verzorgen van een schone werkplek, evenals het besparen van tijd en geld.