Industry Wire

Geplaatst door Gekko

Nieuwe administratieve app van Gekko

Gekko lanceert vandaag de nieuwe Gekko Administratie app, voor mobiel en desktop. In deze nieuwe app komen alle administratieve functies die Gekko biedt samen in één gemakkelijk te gebruiken applicatie. De nieuwe app is beschikbaar op mobiel voor iOS en Android en op de desktop voor PC en Mac. De app is direct gratis beschikbaar voor de meer dan 100.000 bestaande gebruikers op Gekko, maar ook alle andere kleine ondernemers in Nederland en België.

Alle functies van Gekko in één app

Gekko bedient al jaren vele zzp’ers en andere kleine ondernemers met gemakkelijk te gebruiken administratieve tools en diensten, zoals urenregistratie, het scannen van bonnen, het versturen van offertes en facturen, en nog meer. Met deze nieuwe app worden alle functies nu in één, gemakkelijk te gebruiken, product aangeboden.

Joris Docter, Product Owner bij Gekko:

“Veel van onze gebruikers laten ons weten dat ze erg blij zijn met Gekko. Maar uit onderzoek blijkt dat veel gebruikers maar één functie van Gekko gebruiken en niet weten dat je nog veel meer functies kan gebruiken. Bovendien komt naar voren dat gebruikers die dat wel weten en gebruiken, significant tevredener zijn met Gekko. Het feit dat je bijvoorbeeld een urenregistratie direct kan koppelen aan een onkosten overzicht en de facturatie is heel prettig voor de kleine ondernemer. Met deze nieuwe app willen we dat koppelen nog gemakkelijker maken, zodat we gebruikers tijd en frustratie kunnen besparen.”

Onderdeel van de “ontzorg-visie” voor ondernemers

Het combineren van verschillende administratieve functies op Gekko is een bewuste strategische keuze. ZZP’ers en andere kleine ondernemers in Nederland willen namelijk gemakkelijk en goedkoop toegang tot administratieve diensten, zoals Gekko die nu biedt. Maar het is ook duidelijk dat Gekko nog lang niet alle diensten biedt die ondernemers zoeken. De lancering van de Gekko Administratie app is daarom dé manier om gemakkelijker het aanbod van diensten op Gekko uit te breiden en gebruikers te ontzorgen.

Julius Heyning, Growth & Strategy Director bij Gekko:

“Gekko begon natuurlijk als een goedkope oplossing specifiek gericht op ZZP’ers. Daarin hebben we een gat in de markt omdat de meeste van onze concurrenten zich niet specifiek richten op de kleine ondernemers. Maar wat uit veel feedback van onze gebruikers blijkt, is dat men meer wil. Eigenlijk een complete ontzorging maar dan wel voor een Gekko prijs. Dat lijkt onmogelijk, maar door onderdelen van onze dienstverlening samen te voegen, kunnen we dit veel goedkoper aanbieden. Dat biedt ook weer mogelijkheden voor het lanceren van nieuwe diensten specifiek gericht op de ZZP’er en kleine ondernemer. Denk bijvoorbeeld aan verzekeringen of financieringen die gekoppeld zijn aan je administratie. De Gekko Administratie applicatie zal daar heel belangrijk in worden.“

Nieuwe app maakt nieuwe diensten van partners mogelijk

Met deze lancering van de Gekko Administratie app, wordt het mogelijk gemaakt om nieuwe diensten op het Gekko platform te lanceren. Hiervoor wordt gekeken naar de samenwerking met externe partners, zoals Gekko dat nu ook al doet. Neem bijvoorbeeld de betaallinks bij de facturen (Mollie),de PSD2 bankkoppeling (Tink) en de koppeling met externe webshops (WooCommerce). Hiermee voorziet Gekko in de wens van gebruikers van verdere ontzorging van de administratie.

De nieuwe apps zijn te downloaden via

De Windows store: https://www.microsoft.com/nl-nl/p/gekko-administratie/9p5tw3wbg56q?activetab=pivot:overviewtab

De Apple Mac store: https://tools.applemediaservices.com/app/1556431950

Achtergrond informatie Gekko

Gekko (https://www.getgekko.com) heeft als missie het leven van kleine ondernemers makkelijker te maken door slimme, elegante en betaalbare oplossingen te creëren. Het is begonnen in 2013 met de Gekko Bonnen app en is uitgegroeid tot een administratie platform om facturen te sturen, ritten bij te houden, uren te registreren en nog veel meer. Vanuit kantoren in Amsterdam en Barcelona doet Gekko dit voor meer dan 100.000 gebruikers.

“Wij houden ook niet van administratie, daarom maken wij het simpel!”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht