Geplaatst door Drukland

Nieuwe huisstijl en website voor online drukkerij Drukland.nl

RODEN, 20160310 — De tweede drukkerij van Nederland, Drukland.nl, heeft aan de hand van input van haar klanten een nieuwe website ontwikkeld. De online drukkerij heeft alle klanten gevraagd wat volgens hen beter kan. Uit het onderzoek blijkt dat klanten graag een scherpe prijs, snellere levering en goede kwaliteit zien. Drukland.nl heeft deze suggesties meegenomen in de nieuwe site. Daarnaast is de online drukkerij haar klanten tegemoet gekomen door de verzending naar Nederland en België volledig gratis te maken. De drukwerksite is hiermee verbeterd, de navigatie overzichtelijker en het bestelproces klantvriendelijker.

Andere verbeteringen zijn onder meer dat Drukland.nl responsive is gemaakt, zodat de site optimaal kan worden gebruikt op computer, telefoon en tablet. Daarnaast is de productselectie verbeterd. Zo kunnen klanten nu bij het bestellen van drukwerk een eigen aantal en formaat invoeren waar voorheen offertes voor moesten worden opgesteld. Ook kunnen klanten uit meer papiersoorten en afwerkingen kiezen. Bijna alle producten van Drukland.nl zijn nu nog goedkoper. De online drukkerij is zelfs met producten als rollup banners en visitekaartjes de goedkoopste van Nederland. Maar ook flyers, enveloppen en spandoeken zijn voor spotprijzen te bestellen bij Drukland.nl.

Drukland.nl heeft 30 producten aan het assortiment toegevoegd waaronder boeken, tabbladen, kleurplaten, kleding en foamboard. En omdat Drukland.nl het drukwerk zelf produceert, is de online drukkerij een stuk flexibeler geworden. Dat merkt de klant vooral in de levertijden. Zo kunnen klanten die in spoed iets voor 17.00 uurbestellen, het drukwerk de volgende dag al in huis hebben. Ook het bestellen van het drukwerk gaat een stuk eenvoudiger. Zo kunnen klanten nu een bestelling opslaan als offerte en repeat orders plaatsen. Ook de persoonlijke accountomgeving van de klant is nieuw. Zo kan een klant altijd en overal facturen en offertes bekijken en opslaan. Daarnaast kunnen klanten in het persoonlijke dashboard eenvoudig de eigen gegevens aanpassen en bestanden aanleveren.

Ook de bereikbaarheid van Drukland.nl is verbeterd. Zo kunnen klanten nu ook via WhatsApp de online drukkerij bereiken. Er kan een appje worden gestuurd met bijvoorbeeld vragen over de bestelling of een product. Uiteraard blijft Drukland.nl ook voor de bellende klant bereikbaar. Zo kunnen klanten de online drukkerij elke werkdag tot 18.00 uur bellen op het nummer voor 088 3500 100.