Industry Wire

Geplaatst door Contentserv

Nieuwe release van Contentserv: CS17.0 – De Basis voor een Perfecte Productervaring

Met de nieuwe release CS17.0 presenteert Contentserv de vooruitstrevende functionaliteiten van haar Product Information Management (PIM) systeem – nieuwe import- en exportfuncties, datakwaliteitsmodule, een compleet herzien portaal en een uitgebreid dashboard. Zo wordt de weg geëffend voor efficiënte processen die een duurzame productervaring garanderen.

Amsterdam, 20 November 2017 –
Afgelopen Oktober tijdens de jaarlijkse Marketing Power Conference presenteerde CONTENTSERV, leverancier van het toonaangevende Product Information Management-systeem (PIM), haar nieuwe Release CS17.0 en onthulde tal van nieuwe hoogtepunten. Een van deze hoogtepunten is een uitgebreid dashboard voor meer flexibiliteit en transparantie. Ook zijn de gebruiksvriendelijkheid en bediening verder verbeterd waardoor het gemakkelijker en overzichtelijker wordt om de processen te stroomlijnen. Met de nieuwe release biedt CS 17.0 een datakwaliteitsmodule voor alle talen en uitvoerkanalen. Zo wordt het mogelijk gemaakt om consistente en betekenisvolle gegevens te leveren voor elk kanaal en elke klant behoefte. Dat is de basis voor een perfecte productervaring.

Portaal: Moderner en gebruiksvriendelijker
Met CS 17.0-release heeft Contentserv zijn DAM-portal volledig herzien. Het resultaat is toegenomen gebruiksvriendelijkheid door middel van een dashboard en een OpenSearch module voor een optimale afhandeling. De nieuwe interface vergemakkelijkt het zoeken naar producten en media-inhoud die verzameld en beschikbaar worden gemaakt onder vooraf gedefinieerde voorwaarden voor intern en extern gebruik. De nieuwe portaal kan ook via het veelzijdige dashboard toegewezen en beheerd worden om een ​​moderne, geïndividualiseerde en effectieve gebruikerservaring mogelijk te maken.

Data Flow:
Met de CS17.0 release levert Contentserv een nieuw ontwikkeld concept voor import en export: CORE Data Flow. Deze nieuwe module neemt de nogal onregelmatige, op bestanden gebaseerde acquisitie en uitvoer van productgegevens over. Zo worden herbruikbare import- en exportprocessen en regels voor gegevenstoewijzing gemakkelijk geconfigureerd zonder de noodzakelijke ondersteuning door IT-afdelingen. Dit vereenvoudigt en versnelt de productcommunicatie, vooral met leveranciers en retailers.

Dashboard: Nog meer nuttige widgets
In de nieuwe versie CS17.0 is het dashboard, dat in 2016 was geïntroduceerd, uitgebreid met extra widgets. Daarnaast kan het uitgebreide dashboard nu content op een context afhankelijke manier weergeven. Dat betekent dat visualisaties en functies afzonderlijk worden verstrekt, afhankelijk van de context van de data (navigatiestructuur). Ook nieuw: op het dashboard kunt u gegevens van externe gegevensbronnen visualiseren, voor nog meer flexibiliteit en transparantie in uw centrale PIM-systeem!

Datakwaliteit: Betere inzichten in datakwaliteit
Dankzij de extra uitbreidingen geeft de module Gegevenskwaliteit, die vorig jaar voor het eerst was geïntroduceerd met Release CS16.1, nu een nog beter overzicht van de gegevenskwaliteit. Alle activiteiten worden in één oogopslag gevisualiseerd en de keuzemenu’s bevatten de bijbehorende details. Noodzakelijke correcties kunnen worden uitgevoerd via een “tried-and-true” op status gebaseerde workflow. Afhankelijk van de datakwaliteit kunnen procesketens op een geautomatiseerde manier worden uitgevoerd, waardoor een maximale datakwaliteit voor alle uitvoerkanalen en talen wordt gegarandeerd.

Meer informatie over de extra functies en innovaties van de nieuwe Release CS 17.0 kunt u downloaden op: http://scnem.com/slt.php?t=ieym5p.255h0ne&dl_id=404192

CONTENTSERV
Contentserv’s toonaangevende softwareoplossingen bieden retailers en merkfabrikanten de mogelijkheid om hun productinhoud centraal te organiseren en te optimaliseren. Daarmee stellen zij klanten in staat om een ​​unieke, emotioneel inspannende productervaring over alle touchpoints te bieden.
Het Produkt Informatie Management (PIM) systeem van Contentserv zorgt voor efficiënte, aantrekkelijke product communicatie en digitaliseert marketingprocessen. Contentserv stelt klanten in staat de kwaliteit van hun productinformatie te verhogen en te integreren in een verscheidenheid aan andere systemen. De innovatieve Contextual MDM is gespecialiseerd in het beheren van uitgebreide product reeksen, waaronder die met lokale differentiaties, waardoor unieke, op maat gemaakte productervaring in real-time over alle kanalen mogelijk is.Meer dan 300.000 gebruikers in 89 landen maken gebruik van Contenterv’s softwareoplossingen. Contentserv bedient organisaties als Vink Kunstoffen, Trust International, Novy, BergHOFF, Sanoma, Siemens, Vaillant, Villeroy & Boch, Miele en Edeka. Contentserv wordt goed beoordeeld door analisten als Forrester.

Meer informatie over de innovatieve oplossingen van Contentserv vindt u op http://www.contentserv.com/ of neemt u contact op met Contentserv in Amsterdam, 0858-880521

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht