Geplaatst door Concur

Nieuwe SAP-toppers voor Concur Benelux

AMSTERDAM, 25 april 2017 – Concur heeft zich in de Benelux versterkt met twee nieuwe SAP-toppers. Zo is Frank Brinks aangesteld als senior account executive en Niels Hoogkamer als nieuwe senior field marketeer. Samen met hen wil de wereldmarktleider op het gebied van reis- en declaratiemanagement zijn groeiambities verder gestalte geven.

De 50-jarige Brinks is gepokt en gemazeld en brengt zijn kennis en ervaring als global accountmanager bij SAP nu mee naar Concur, dat onderdeel is van SAP. “Onze focus zal liggen op het verder integreren van SAP en de cloudoplossingen van Concur. Graag wil ik hier mijn steentje aan bijdragen en de onderlinge samenwerking nog verder verbeteren. ”De 36-jarige Hoogkamer heeft een Ariba-verleden (ook onderdeel van SAP) en wil graag zijn kennis en ervaring bij het creëren van een hechte community op gebied van procurement gebruiken voor Concur, maar dan op het terrein van travel en expense management.

Reis- en onkostenplatform brengt data, leveranciers en partners samen
Concur biedt een volledig geïntegreerd reis- en onkostenplatform. Hier komen producten, leveranciers en partners samen. Het online platform brengt data samen en geeft inzichten, zodat klanten en partners hun bedrijven efficiënter kunnen runnen.