Industry Wire

Geplaatst door Kokspanel

Nieuwe website en logo Het Nederlands Kokspanel succesvol gelanceerd

Het Nederlands Kokspanel, het onderzoekspanel voor de B2B foodsector, is met succes op de kaart gezet met een geheel vernieuwde website en logo. Het panel richt zich met de herlancering nog meer op het delen van kennis voor zowel fabrikanten als horecagelegenheden. Het Nederlands Kokspanel telt ongeveer 20.000 leden en is begin dit jaar overgenomen door GROUP7: bureau voor food-commerce.

De herlancering valt samen met het 20-jarig bestaan van het panel. “Op de nieuwe website willen we meer informatie gaan delen met onze panelleden. Van alle inzichten die we vergaren in onze onderzoeken mag natuurlijk iedereen wijzer kunnen worden. Zo doen we wat terug voor onze belangrijkste bron van informatie: de hardwerkende mensen in de horeca en foodsector. Deze ontwikkeling is in lijn met onze missie: kennis delen = succes vermenigvuldigen”, aldus Carolien Plevier, Eigenaar van Het Nederlands Kokspanel.

Het Nederlands Kokspanel verzamelt inzichten en helpt het aanbod van fabrikanten beter af te stemmen op de professionele gebruiker, binnen de segmenten Horeca, Catering, Cafetaria, Bakkerij, Instellingen, Petrol, Leisure en Travel.

Dankzij de mening van de panelleden kunnen leveranciers hun producten en merken verbeteren. Het panel is altijd op zoek naar enthousiastelingen in de sector die mee willen doen aan onderzoeken. Plevier: “Een win-win situatie voor zowel de foodprofessional als leveranciers. Zo kan de foodprofessional een belangrijke mening verkondigen richting de fabrikanten, zodat het aanbod en de service alleen maar beter wordt.”

Ben jij een foodprofessional en wil je graag je mening geven over producten waar je dagelijks mee werkt en over bedrijfsvoering in het algemeen? Word panellid samen met vele andere chefs, bakkers, restaurantmanagers, cafetariahouders en andere foodprofessionals via kokspanel.nl.

www.kokspanel.nl
www.facebook.com/kokspanel

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht