Geplaatst door Virol

Nieuwe website Virol is live gegaan

Een frisse nieuwe look en verbeterde functionaliteiten zorgen ervoor dat bezoekers sneller, beter en efficiënter informatie kunnen vinden over afvalverwerking en hoe Virol de klant hiermee kan helpen.

Steeds meer bedrijven zijn zich tegenwoordig bewust van de impact die hun organisatie heeft op mens en milieu. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een grote factor binnen dit bewustzijn en Virol helpt bedrijven om de hieraan verbonden doelstellingen te behalen. Met de realisatie van de nieuwe website van Virol is hier dan ook sterk rekening mee gehouden. Voor klanten moet snel en efficiënt inzichtelijk worden wat Virol voor hen kan betekenen en welke middelen hierbij ingezet kunnen worden.

Waarom een nieuwe website

Virol is in de afgelopen jaren flink gegroeid en heeft naast een diversiteit aan (nieuwe) klanten ook haar dienstverlening uitgebreid. Zo is bijvoorbeeld Virol E-waste uitgegroeid tot een eigen bv, is er een opleidingscentrum gekomen en worden er nieuwe loodsen gebouwd om klanten beter te kunnen bedienen. Om bestaande en nieuwe klanten ook online zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is gekozen voor een update van de website.

Online afvalscan

Geheel in lijn met de dynamische behoefte van de klant heeft Virol een afvalscan op de website geplaatst. Deze scan geeft de klant een gemakkelijke tool om inzichtelijk te maken welke afvalstromen er binnen de onderneming vrijkomen en welke inzamelmiddelen hiervoor geschikt zijn. Virol helpt de klant mee om een gedegen afvalplan op te stellen en te zorgen dat MVO-doelstellingen op dit gebied behaald kunnen worden.

Voordelen

De gebruiksvriendelijkheid van de website is sterk verbeterd. De 5 grootste voordelen voor bezoekers zijn:

1. Snel en efficiënt informatie zoeken;
  2. Afvalscan binnen 5 minuten;
  3. referenties per branche;
  4. overzicht containerassortiment;
  5. niet alleen op desktop, maar ook op tablet en mobiel is de website zeer gebruiksvriendelijk. Zo kunnen bezoekers waar en wanneer ze willen bezig zijn met afvalmanagement.

Bezoekers krijgen door middel van de website een helder beeld van Virol en worden meegenomen in de wereld van afval en de duurzame verwerking hiervan. De website is nog maar een voorproefje voor wat Virol haar klanten in de toekomst kan bieden.