Nominaties Dutch PR Awards 2017 bekend
De jury van de Dutch PR Awards 2017 heeft negen cases genomineerd die kans maken op een award. Uit in totaal 22 inzendingen zijn de nominaties geselecteerd. De Dutch PR Awards zijn dé vakprijzen voor de PR- en communicatiebranche. De prijzen worden voor de 5e keer uitgereikt door brancheorganisatie VPRA aan de deelnemende bureaus met de beste PR-cases van 2016-2017 in de categorieën Business tot Consumer, Business to Consumer en Non-profit.
De award-uitreiking op donderdag 14 september in Theater Amsterdam start aan het einde van de middag met een borrel, gevolgd door een diner met de feestelijke uitreiking van de felbegeerde Dutch PR Awards 2017.
De genomineerden in willekeurige volgorde zijn:
Business to Consumer
- Newslab – IKEA Catalogus
- Progress Communications – B Brave Amsterdam
- Het PR Bureau – Get the Flow
Business to Business
- LVB Networks – Kneppelhouts & Korthals
- Marcommit – Raet: Prinsjesdag
- Progress Communications – Microsoft Nederland & The Next Rembrandt
Non-profit
- Bijl PR – SIRE: The Good Life Agency
- MSLGROUP– Verkiezing mooiste natuurgebied van Nederland
- Bijl PR – Hartstichting: 6-minutenzone
De video’s van de genomineerden vind je op de website van de VPRA.
Jury
De vakjury bestaat uit Bart de Vries (president van IPRA, associate senior adviseur HvdM en voorzitter van de Dutch PR Awards jury), Bartho Boer (directeur Communicatie NS), Marieke Quant (hoofd Marketing & Communicatie bij de NOS), Juergen Gangoly (partner en managing director van het Oostenrijkse PR-bureau The Skills Group en regionale president van Europa voor ICCO) en Erik Lenaers (Belgian Market Lead voor Weber Shandwick in Brussel).
Kaartverkoop
Kaarten voor de prijsuitreiking zijn verkrijgbaar via onze website (inclusief netwerkborrel en diner) en zolang de voorraad strekt maar uiterlijk voor 5 september. De prijs per toegangskaart is voor de 1e entreekaart € 125 per persoon. Elke tweede en volgende kaart kost € 95 per persoon.
De Dutch PR Awards 2017 worden mede mogelijk gemaakt door Media Info Groep, LexisNexis, De Perslijst, Videonieuwsberichten Photonic. Met de Adfo-groep zijn we een unieke en intensieve samenwerking aangegaan die de nodige aandacht en mediadruk zal opleveren.
————————–
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.