Industry Wire

NuDeal gaat samenwerking aan met NS en de Bijenkorf

De aanbiedingenwebsite NuDeal start met een campagne in samenwerking met NS en de Bijenkorf. Op de website (NuDeal.nl) worden treinkaartjes aangeboden in combinatie met een luxe lunch naar keuze bij diverse filialen van de Bijenkorf. De prijs van het treinkaartje en de lunch is €20.

Volgens recent onderzoek van Cultuurmarketing, zijn er in 2015 ruim 26 miljoen bezoekers van festivals. Er zijn dit jaar meer dan 1000 festivals waarvan de meeste festivals worden georganiseerd in de periode mei tot augustus. En laat het aantal bezoekers in deze periode ook het hoogst zijn met een piek in juli en augustus die gezamenlijk goed zijn voor bijna 10 miljoen bezoekers.

Met zoveel festivalgangers, verdeeld over heel Nederland, moet er ook veel gereisd worden. De auto is niet altijd een optie en de trein is toch lekker makkelijk en snel. NuDeal biedt hier in samenwerking met NS een oplossing voor de bezoekers van Pinkpop, North Sea Jazz of Lowlands, en alle andere honderden andere festivals. Voor 20 heb je een dagretour waarmee je doordeweeks of in het weekend door heel Nederland kan reizen. Naast het dagretour kan je ook bij diverse filialen van de Bijenkorf genieten van een luxe sandwich en een lekker vers geperst sapje.

“We zijn zeer verheugd om samen te werken met NS en de Bijenkorf. Hierdoor kunnen wij aantrekkelijk geprijsde treinkaartjes aanbieden gecombineerd met een lunch bij de Bijenkorf.” – Sander Murray, oprichter NuDeal.

De treinkaartjes actie is gestart op 25 mei en is gedurende een periode van drie weken, t/m 14 juni 2015, online verkrijgbaar, via NuDeal.nl. Dit is inclusief een luxe sandwich en een vers sapje en is te gebruiken t/m 30 augustus 2015.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht