Industry Wire

Geplaatst door OBI4wan

OBI4wan wint Main Software 50!

Main Capital reikte voor het zevende jaar op rij de prijzen voor beste software leverancier uit. OBI4wan voert de lijst aan en wint de Main Software 50! Iets waar we supertrots op zijn en een bekroning op het harde werk van de afgelopen jaren. OBI4wan investeert flink in een platform voor chatbots en de implementatie van AI in al haar services. Vorig jaar won OBI4wan als hoogvlieger de cloud champion Award, dat we nu de eerste prijs winnen is natuurlijk een prachtige beloning.

CEO Alexander de Ruiter is trots: “Te gek dat we de eerste prijs winnen in de Main50. Jaren van hard werken, investeren, lef, A-team en keuzes maken wordt eindelijk beloond met een 1ste prijs!”

Hoe wordt de Main Software 50 samengesteld?
Bedrijven kunnen aan de Main Software 50 deelnemen als het meer dan 15% van de omzet haalt uit softwarelicenties, SaaS-abonnementen of softwareondersteuning, waarbij het intellectueel eigendom (IP) in eigendom moet zijn van het bedrijf. Ook moet het een onafhankelijk en niet beursgenoteerd Nederlands bedrijf zijn. Main Capital stelt de lijst vast in samenwerking met onderzoeksbureau Dialogic. Bij het samenstellen van de lijst wordt gekeken naar de groei, omzet en winstgevendheid over het afgelopen jaar.

Andere winnaars in de lijst zijn Workstreampeople (2e) en Onguard (3e). Ontwikkelaar NMBRS sleepte de Cloudchampion Award in de wacht en communicatieplatform Speakap wint de Highest Growth Award.

Prijzenregen voor OBI4wan
Het regent prijzen voor OBI4wan. Vorige maand behaalde OBI4wan ook al een 18e plek in de Deloitte Fast50.

Alexander: “De integratie in 2017 met Buzzcapture was een grote wijziging voor ons als bedrijf, maar ook voor onze klanten. Iedereen is positief en dat zien we ook terug in de resultaten. We investeren flink in een platform voor onze chatbots en zetten daarnaast volop in op de implementatie van AI in al onze services. We helpen nu mooie organisaties als bol.com, Decathlon en HEMA met hun chatbots en zien daar een hoge mate van klanttevredenheid in terug.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht