Industry Wire

Geplaatst door Drukwerkdeal.nl

Ondernemers en designers laten zich inspireren in het Drukwerkdeal Experience Center

Drukwerkdeal.nl opent deze maand het eerste Drukwerkdeal Experience Center in Dodewaard, Gelderland. Ondernemers, marketeers en liefhebbers van creatieve communicatie kunnen in het Drukwerkdeal Experience Center hun hart ophalen aan een complete range van bedrukte producten, onder meer relatiegeschenken, promotiematerialen, beursproducten en textiel.

Het Drukwerkdeal Experience Center, dat op werkdagen geopend is tijdens kantooruren, is ingericht rond de thema’s horeca, retail, beurs en bedrukte goodies. Ook is er een loungeruimte voor events en presentaties. Alles draait om beleving. “Online is snel en transparant, maar je mist het fysieke, intieme aspect. Dat is toch de kracht van drukwerk,” zegt Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl.

Het Drukwerkdeal Experience Center is het resultaat van een partnership van Drukwerkdeal.nl met Van Eck & Oosterink communicatieregisseurs uit Dodewaard en staat op de plek waar vroeger de drukpersen van Van Eck & Oosterink draaiden. René van Eck vertelt enthousiast: “De samenwerking met Drukwerkdeal en het Experience centre is echt een meerwaarde voor onze klanten.”

Het drukproces heeft Van Eck & Oosterink inmiddels voor een groot gedeelte uitbesteed bij Drukwerkdeal.nl. “We zijn constant in gesprek met vooruitstrevende partners als Van Eck & Oosterink,” zegt Martijn Jansen. “Ze zitten dicht op hun klanten, kennen de lokale markt. Met deze samenwerking versterken we elkaar, elk vanuit onze eigen kracht. Ik hoop in de toekomst veel meer van dit soort partnerships aan te gaan.”

Naast Dodewaard heeft Drukwerkdeal.nl concrete plannen voor tenminste één extra Experience Center in 2018. Daarmee is de Deventer e-commerce de eerste drukker die de weg naar een echte omnichannel strategie is ingeslagen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht