Geplaatst door Prindustry

Online Kennissessie voor ondernemers: Je gefragmenteerde communicatiebeheer aanpakken!

Veel communicatie, verschillende medewerkers en daardoor een versnipperd communicatiebeheer? De online kennissessie op 21 februari verheldert hoe je vanuit één digitale hub alle marketingitems kan beheren, opmaken en bestellen!

Zeg gedag tegen verspreide communicatiematerialen en ingewikkelde marketingsystemen. In een digitaal marketingportaal vind je overzichtelijk de juiste online en offline marketingmaterialen. Vanaf elke locatie, met specifieke instellingen per gebruiker. Leer meer over medewerkers de juiste huisstijl materialen, templates en bestelmogelijkheden geven vanuit één platform tijdens de online kennissessie op 21 februari 2023.

Ramon van Wingerden, organisator en CEO van Prindustry: “Veel bedrijven kennen de effectiviteit van communicatiesoftware nog niet. Een marketingportaal lost drie grote problemen op waar veel bedrijven mee worstelen. Het centraliseert alle merkuitingen op één plek, het zorgt ervoor dat alle uitingen door iedere medewerker in de juiste huisstijl worden aangepast én het biedt de mogelijkheid om ze direct te delen en te bestellen.”

4x waarom kijken naar dit webinar!
• In 1,5 uur de nieuwste softwaretrends over communicatiemanagement online;
• Diverse cases van merkeigenaren die de software gebruiken;
• Verdieping met individuele vragen én een demo van het platform;
• Kennissessie team met jarenlange ervaring in communicatieoplossingen: Ramon van Wingerden, Jolanda van Drie en Berend Withaar van Prindustry.

Info en aanmelden (kosteloos) kennissessie: https://prindustry.com/nl/kennissessie-brandportal/