Geplaatst door Emma Matras

Online matrassen nieuwkomer scoort ‘Beste uit de test’ Consumentenbond

De start-up Emma Matras, dat sinds een aantal maanden actief is op de Nederlandse markt, is onlangs als ‘Beste uit de Test’ beoordeeld door de Consumentenbond. Van de 72 andere matrasaanbieders – waaronder bekende merken – scoort Emma de hoogste cijfer (7,7) én de beste beoordeling. Het matras wordt online besteld en is beschikbaar in één model. Men kiest alleen voor de gewenste afmeting. De matrassen van Emma hebben drie verschillende schuimlagen en passen zich aan elke lichaamstype aan. Volgens de Consumentenbond scoort Emma bijzonder hoog op lange levensduur (9,3), veerkracht (9,6) en aanpassingsvermogen bij verschillende slaaphoudingen (8,2).

Slapen in een luxe hotelbed
Mensen zijn veeleisend over de kwaliteit van hun nachtrust. “Daarom hebben wij veel energie gestopt in het ontwikkelen van onze matras. Emma combineert verschillende materialen met een speciale technologie die er samen voor zorgen dat het matras zich volledig aanpast aan de vorm en het lichaam van de gebruiker. Wij krijgen veel terug dat Emma voelt alsof je slaapt in een luxe hotelbed”, aldus Mariska Meints, medeoprichter van Emma Matras in Nederland.

. Emma is verkrijgbaar in één vast model (one size fits all)
. Keuze uit 1-persoons en 2-persoons matrassen in verschillende maten
. Bestaat uit drie verschillende schuimlagen die zorgen voor luchtcirculatie, drukverdeling en
ondersteuning