OnSocial en Alfred bundelen krachten

Social media & creator agency OnSocial wordt onderdeel van Alfred International. Deze strategische samenwerking versterkt Alfred’s positie in het digitale landschap en biedt merken nog meer wegen naar de Happy Many.
OnSocial heeft zich gevestigd als pionier op het gebied van short-form videocontent, met een sterke focus op platforms zoals TikTok, Instagram Reels en YouTube Shorts. Het bureau levert diensten variërend van social media-strategieën tot concepten, productie, kanaalbeheer, influencer- en creator-samenwerkingen, en het naadloos integreren van merkcampagnes op social kanalen. Het bureau was eerder aanbevolen voor de SAN New Kids On The Block.
“We zijn verheugd om OnSocial te verwelkomen in de Alfred-familie,” aldus Eddy Salfischberger, Managing Director bij Alfred. “De expertise van OnSocial bij het bereiken van Gen Z via creators en short video sluit perfect aan bij onze missie om merken te verbinden met de Happy Many. Naast Freddy, ons label voor merkactivatie, bieden we zo nog meer innovatieve oplossingen voor onze klanten.”
De oprichters van OnSocial, Aldwin van Pareren en Zaid El Ouardani, houden de dagelijkse leiding over OnSocial. Het bureau zal onder eigen naam blijven opereren, waardoor klanten blijven profiteren van de service en dynamiek die het bureau kenmerkt.
“Dit is een geweldige stap voor OnSocial,” zegt Aldwin van Pareren. “Door onze kracht te bundelen met de merkdenkers van Alfred, kunnen we onze capaciteiten uitbreiden en onze klanten nog beter van dienst zijn. We kijken ernaar uit om samen nog veel meer tof werk te maken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.