Industry Wire

Geplaatst door Datatrics

Oogst en Datatrics partners in dataoplossingen

Amsterdam, 31 juli 2018 – Digital marketing bureau Oogst en Data Management Platform Datatrics gaan een partnership aan. Het Datatrics platform maakt customer journeys relevant met behulp van klantdata en voegt hier algoritmen en machine learning aan toe. Oogst kan Datatrics een rol geven in de Marketing Technology-infrastructuur en vervolgens op basis van 360 graden klantprofielen haar klanten relevantere klantervaringen en betere online resultaten leveren.

Het platform van Datatrics biedt de mogelijkheid om data van verschillende interne en externe bronnen samen te brengen in een centrale omgeving en toont op basis van o.a. machine-learning de juiste content aan elk individu. Oogst (a Merkle Company) is voorloper in het gebruik van (klant)data binnen online marketing en pionier op het gebied van Data Management Platformen. De toevoeging van het Data Management Platform van Datatrics zorgt voor een uitbreiding van het serviceaanbod van Oogst.

Arjen Hettinga (Client Strategy Director Oogst): “De samenwerking met Datatrics zorgt ervoor dat we onze klanten laagdrempelige dataoplossingen kunnen aanbieden. Door data uit verschillende bronnen aan elkaar te koppelen zorgen we voor een centrale aansturing van online marketingkanalen en brengen we online marketing voor onze klanten naar het volgende niveau.”

Margit Duijker (CCO Datatrics): “Wij zijn verheugd om Oogst te verwelkomen als nieuwe Datatrics Partner. Oogst is een volwassen partij in de markt met een mooi klantportfolio. Wij kijken er naar uit gezamenlijk mooie cases te bouwen.”

Over Oogst | a Merkle Company

Oogst zet de standaard op het gebied van online branding en performance marketing. Data, technologie en de beste online professionals zijn onze hefboom voor innovatieve, integrale online marketing. In 2018 behaalde Oogst in de Emerce 100 een eerste plaats in de categorie Digital marketingbureaus én Analytics & Optimalisatiebureaus. Oogst werkt voor nationale en internationale klanten als de Goede Doelen Loterijen, HEMA, OHRA, Beter Bed, Mazda, Corendon en de Nederlandse Spoorwegen. Oogst is onderdeel van Merkle. Naast Oogst bestaat Merkle Nederland uit de gespecialiseerde bureaus: Oxyma, Your Social, aFrogleap en OFS. Met ruim 350 professionals werken we vanuit Rotterdam, Amsterdam, Breda en Dubai aan people-based marketing.

www.oogstonline.nl

Over Datatrics

Datatrics is een Data Management Platform dat marketeers van bedrijven helpt om marketing relevanter te maken. Door bestaande systemen te koppelen en zo data te verzamelen kunnen de zelflerende algoritmen van Datatrics voorspellen welke klant, wanneer ontvankelijk is voor welke boodschap en via welk kanaal. Met deze praktische en gebruiksvriendelijke tool helpt Datatrics marketeers een optimaal resultaat te behalen. www.datatrics.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht