Geplaatst door OpenTable

OpenTable introduceert Business Intelligence Suite voor GuestCenter

Amsterdam, 22 mei 2018 – OpenTable, –de wereldleider in online restaurant reserveringen en onderdeel van Booking Holdings, Inc. (NASDAQ:BKNG), heeft vandaag een business intelligence-suite aangekondigd voor het restaurantmanagementproduct GuestCenter. De nieuwe suite geeft restaurants de tools en inzichten die ze nodig hebben om meer gasten te plaatsen, om de reserveringsgewoonten en voorkeuren van hun gasten beter te begrijpen en om de gastvrijheid te personaliseren.

“Ons doel is om restaurants de inzichten te geven die ze nodig hebben om weloverwogen beslissingen te nemen die van invloed zijn op hun bedrijf,” Prasad Gune, OpenTable SVP of Product. “De Business Intelligence-suite biedt in één oogopslag dashboards die zowel prestaties uit het verleden als trendanalyses laten zien, waardoor restaurants hun activiteiten kunnen beheren, hun personeelsplanning kunnen aanpassen en hun marketinginspanningen kunnen afstemmen – alles in realtime”.

Ga naar de website voor meer informatie over de Business Intelligence-suite voor GuestCenter of bekijk de video hier.