In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Op het nieuwste postzegelvel van PostNL gaat alle aandacht uit naar het innovatieve vermogen van ons land. De illustraties op de postzegels verwijzen naar uiteenlopende innovaties, ontwikkeld door wetenschappers...
OPPO, een van de grootste smart device merken ter wereld, is voor het tweede jaar op rij in de prijzen gevallen tijdens de toonaangevende EISA Awards-uitreiking 2021-2022.
Voiceworks, onderdeel van Enreach, heeft in juli 2021 het Microsoft Gold Partnership behaald. Het bedrijf biedt al sinds jaar en dag samenwerkingsoplossingen en telecomdiensten.
Bacardi-Martini en World of Content gaan samenwerken. Het doel van de samenwerking is om snel hoge kwaliteit productinformatie beschikbaar te maken voor retailers, e-tailers en slijterijen in de Benelux.
Sports Alliance en Maileon zijn een strategische samenwerking aangegaan voor omni-channel fanmarketing bij sportorganisaties in negen landen. Met het geavanceerde marketingplatform van Maileon krijgen marketers meer mogelijkheden om data-driven...
Amsterdam Logistic Cityhub is verkocht aan CTP, een top vijf Europese vastgoedontwikkelaar en beheerder.
Dordrecht Marketing & Partners heeft in samenwerking met singer-songwriter Nielson en Chateau een nieuwe interactieve video gerealiseerd om het bezoekers en bewoners nog makkelijker te maken om de mooiste...
Kennisorganisatie Vilans en digitaal bureau TrueLime gaan voor de komende jaren een partnerschap aan voor de volledige transformatie van de online dienstverlening van Vilans. Na een grondige selectie via...
Vandaag lanceert OPPO, een van de grootste smart device merken ter wereld, zijn nieuwste aanwinst binnen de prijsvriendelijke OPPO A-serie.
Barracuda heeft zijn derde jaarlijkse onderzoeksrapport over ransomware gepubliceerd. Het nieuwe rapport onthult de aanvalspatronen van ransomware-incidenten die plaatsvonden tussen augustus 2020 en juli 2021.
KPN blijft tot en met seizoen 2024/2025 hoofdsponsor van de Eredivisie . Dat is vandaag bekend gemaakt bij de start van het Eredivisieseizoen. En dat wordt een bijzonder seizoen...
BLOX onderstreept zijn Europese ambities door de nieuwe official partner van Ajax te worden. De komende drie jaar is BLOX zichtbaar in het stadion, op televisie en tijdens interviews....