In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Per 1 juni zijn Jolien de Vries (voorheen onderzoeksjournalist bij Pointer KRO-NCRV) en Dimitri Tokmetzis (hiervoor data- en onderzoeksjournalist bij De Correspondent) in dienst bij Follow the Money.
In ‘KPN Road to GOAT’ gaan Raoul de Graaf (FC Roelie, Bankzitters) en Koen Weijland (bondscoach E_Oranje) op zoek naar de ‘FIFA GOAT 2021’ (Greatest Of All Time) binnen...
Uit onderzoek van Techleap.nl, een non-profit organisatie die helpt bij het kwantificeren en versnellen van het tech-ecosysteem van Nederland, blijkt dat 87% van de startups die een Corona-OverbruggingsLening (COL)...
Technologie heeft eigenlijk altijd wel een ethische lading. Dit kan soms verregaande consequenties hebben voor consumenten, burgers of organisaties. Per 1 juni start daarom het lectoraat Moral Design Strategy...
BrainCreators kondigt vandaag aan dat het zeven nieuwe medewerkers heeft aangesteld. De uitbreiding van het team past binnen de strategie van BrainCreators dat recent een transformatie onderging van een...
HEYDAY Facility Management is per 21 augustus 2021 de nieuwe Integrated Facility Management-partner van netwerkbedrijf Alliander. De twee partijen hebben een handtekening gezet onder een meerjarige overeenkomst, waarbij HEYDAY...
Mariya Gabriel, Eurocommissaris op gebied van onder meer innovatie, wetenschap en onderwijs, bezocht vandaag Eindhoven, samen met minister Ingrid van Engelshoven en staatssecretaris Mona Keijzer. Tijdens een lunchdiscussie georganiseerd...
Op vrijdag 22 mei tekenden OrangeValley en Adchieve een overeenkomst. De samenwerking tussen Adchieve en OrangeValley leidde in het verleden al tot een aantal succescases. Door de officiële bundeling...
Online supermarkt Picnic breidt verder uit in West-Brabant. Zo’n 90.000 huishoudens in onder meer Roosendaal en Bergen op Zoom kunnen zich vanaf nu inschrijven en hun boodschappen voortaan gratis...
Het full service creatief marketingbureau Redmatters heeft een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld voor Texels speciaalbier.
Auth0, het moderne identiteitsplatform, deelt de resultaten van zijn internationale onderzoek naar Customer Identity and Access Management (CIAM), ‘The Login Experience Customers Want’. Het onderzoek, dat werd uitgevoerd door...
Azerion ontwikkelt en distribueert het komende jaar vijf games van De Smufen na samenwerking met IMPS/Lafig. De nieuwe games sluiten aan bij een nieuwe tv-serie die deze herfst van...