Geplaatst door Palo Alto Networks

Palo Alto Networks opnieuw als leider erkend in Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Network Firewalls

Palo Alto Networks® (NYSE: PANW), de aanbieder van next-generation security, kondigt vandaag aan dat het voor de zesde keer is erkend als leider in het Magic Quadrant voor Enterprise Network Firewalls van Gartner Inc.

In het ‘Leader Quadrant’ zijn leveranciers opgenomen die producten ontwikkelen en voldoen aan de vereisten van grote bedrijven. Onder de vereisten vallen bijvoorbeeld: ondersteuning voor virtualisatie en virtuele LAN’s en beheer- en rapportagemogelijkheden voor complexe omgevingen met grote volumes. Een solide Next-Generation Firewall is belangrijk omdat grote bedrijven steeds vaker afstand nemen van Intrusion Prevention Systems (IPS). Leveranciers die zijn opgenomen in het kwadrant zijn marktleiders die nieuwe oplossingen aanbieden om klanten te beschermen tegen opkomende dreigingen. Ze bieden expertise, in plaats van dat ze de firewall alleen als handelswaar zien. Daarnaast hebben ze een goede track record in het voorkomen van kwetsbaarheden in hun beveiligingsproducten. Kenmerkende eigenschappen zijn minimaal prestatieverlies, opties voor hardware acceleratie en form factors die bedrijven beschermen als ze overstappen naar een nieuwe infrastructuur.

QUOTE

“We vinden het een eer om door Gartner erkend te worden als leider in het Magic Quadrant for Enterprise Network Firewalls. Wij hebben de missie om onze levensstijl in het digitale tijdperk te beschermen door succesvolle cyberaanvallen te voorkomen met ons Next-Generation Security Platform, waarvan onze firewall de hoeksteen is. Met deze zesde achtereenvolgende erkenning wordt bevestigd dat de verbeteringen aan onze Next-Generation Firewall, waaronder de consistentie voor public en private clouds, ook daadwerkelijk de zwaarste huidige cybersecurity uitdagingen aanpakken.”
– René Bonvanie, CMO, Palo Alto Networks

Meer dan 39.000 klanten in meer dan 150 landen hebben voor Palo Alto Networks gekozen vanwege de expertise, toewijding aan innovatie en het op preventie georiënteerde next-generation platform.

Bezoek voor meer informatie over het Next-Generation Security Platform: https://www.paloaltonetworks.com/products/designing-for-prevention/security-platform

Meer informatie over het Next-Generation Firewall van Palo Alto Networks:

Bekijk het volledige rapport via: http://go.paloaltonetworks.com/gartner