Geplaatst door Stibo

Partnership Stibo Systems en CNET versnelt informatie workflow van maanden naar dagen

Amsterdam, 9 juli 2015 – Stibo Systems, marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen, werkt samen met CNET Content Solutions, marktleider in product information technologie, om gezamenlijke klanten wereldwijd dankzij de combinatie van technologie een nog sterkere en snellere oplossing te bieden.

Via haar flagship oplossing DataSourceTM levert CNET Content Solutions gedetailleerde product informatie zoals beeldmateriaal, marketing informatie, technische gegevens, gerelateerde producten en informatie over integratiemogelijkheden aan branches met complexe product categorieën zoals de IT, consumentenelektronica, de witgoed- en de kantoorbenodigdheden sector.

Het nieuwe partnership tussen Stibo Systems en CNET Content Solutions maakt het mogelijk om product informatie rechtstreeks uit de CNET DataSource bron te exporteren naar STEP, met gebruikmaking van Stibo Systems’ best practices business modeling. In STEP wordt de data effectief gemanaged om te zorgen voor excellente ‘Golden Product Records’ die organisatiebreed gedeeld kunnen worden.

Citaat Debbie Andrews, Vice President of Products bij CNET Content Solutions

“Wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Stibo Systems. Dankzij een combinatie van technische en professionele expertise uit beide organisaties, ontstaat een gebruiksvriendelijke toepassing die voor onze klanten wereldwijd interessant is. Klanten hoeven geen resources meer aan te wenden om data te creëren of te lokaliseren om in STEP in te voeren. Dit kan rechtstreeks vanuit CNET DataSource. De informatie proces tijd wordt teruggebracht van maanden naar dagen en bijvoorbeeld catalogi kunnen met behulp van de STEP-DataSource Connector voor direct gebruik gepubliceerd worden.”

Citaat Bart Coenen, Managing Director Stibo Systems Benelux

“Wij zien veel opportunities voor deze integratie, die voor beide organisaties de concurrentiepositie verder zal versterken via verbeterde customer experience en sales, en dankzij efficiëntere workflows.”

Over Stibo Systems

Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems. nl