Perfecte match: ACE PR versterkt Tinders PR-strategie in Nederland

Amsterdam, 11 februari 2025 — ACE PR en Tinder, de datingapp die daten heeft gerevolutioneerd, kondigen hun samenwerking aan. Na een geslaagde eerste date en pitch is ACE PR in januari gestart als PR-partner voor alle PR-activiteiten van Tinder in Nederland. Met deze samenwerking willen beide partijen de positie van Tinder in de Nederlandse markt versterken en de unieke verhalen en ontwikkelingen van het platform meer naar de voorgrond brengen.
“Tinder heeft de manier van daten voorgoed veranderd en heeft veel Nederlanders aan liefde geholpen,” zegt Stijn Zwinkels, Managing Director bij ACE PR. “Het merk heeft dan ook heel veel mooie verhalen te vertellen en speelt een grote rol in de culturele en sociale dynamiek van vandaag. We kijken ernaar uit om samen creatieve PR-campagnes te ontwikkelen die resoneren met de Nederlandse doelgroep en hun datingleven.”
Tinder, opgericht in 2012, is wereldwijd een van de meest toonaangevende datingapps, met miljoenen gebruikers die dagelijks swipen om nieuwe mensen te ontmoeten. Nederland is een belangrijke markt voor het platform, en met ACE PR als strategische PR-partner wil Tinder een diepere connectie leggen met de Nederlandse gebruikers en het datingleven nog leuker maken.
“Om de positie van Tinder onder jonge Nederlandse daters te versterken richten we ons op de communities waar zij zich vandaag in bewegen. Thema’s als veiligheid en gelijkwaardigheid staan hoog op de agenda van Tinder, maar ook op die van Tinder’s jonge doelgroep. Door de belangrijkste thema’s in het universum van Gen Z popcultuur bespreekbaar te maken, zorgen we ervoor dat er werkelijk connectie met het merk ontstaat.” Sophie Benink, Strategy Director ACE (PR & Social).
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.