Picnic gaat met Storm Digital in zee
Online supermarkt Picnic gaat met Storm Digital samenwerken om haar ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren. Storm helpt het innovatieve bedrijf om de digital advertisement inspanningen te versnellen. Daarnaast bouwt Storm Digital mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack met daarin oplossingen voor onder andere advertising, geotargeting, data management en conversie attributie.
Siebe Nooij namens Picnic over de nieuwe samenwerking: “Wij brengen met Picnic als nieuwe online supermarkt innovatie naar de markt voor boodschappen. Wij willen ook met onze digitale marketingoplossingen voorop lopen en kijken uit naar het partnership met Storm Digital.”
Storm Digital is erg trots op deze nieuwe samenwerking: “Picnic heeft data-gedreven verbetering centraal staan bij de continue verbetering van hun supply chain en tech platform. Ook op het gebied van marketing worden data-gedreven roll-out methodes ontwikkeld. Wij zijn er trots op om daarbij als partner aan te haken”, aldus Jasper Dijkstra, manager business development Storm Digital.
Over Picnic
Picnic is een initiatief van vier ondernemers, die hebben gewerkt aan een nieuwe distributiemethode. De volledige online supermarkt biedt consumenten gratis bezorging en de laagste prijs voor de boodschappen.
Over Storm Digital
Storm Digital is een growth marketing agency. Werkzaam vanuit alle digital marketing disciplines, zorgen wij voor een gedegen en explosieve groei van organisaties. Wij helpen ze marktaandeel te veroveren in dit digitale tijdperk! Storm Digital werkt voor klanten als: KLM, Uber, Volkswagen, WNF, SuitSupply en Videoland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.