Picqer en SendCloud maken samen webshops efficiënt

De Nederlandse startups Picqer en SendCloud maken met een nieuwe samenwerking webshops efficient. Door een directe koppeling tussen de twee cloud tools, hebben webshops grip op hun voorraad en besparen ze 80% van hun tijd per bestelling. Dat levert Nederlandse webshops een directe kostenbesparing op.

PostNL en DHL zendingen met 1 druk op de knop
SendCloud maakt PostNL en DHL zendingen met slechts 1 druk op de knop. Zonder adressen over te typen, versturen Picqer en SendCloud alle klantinformatie aan PostNL of DHL en komt het verzendlabel direct uit je printer.

En dat met scherpe tarieven. Doordat alle klanten van SendCloud onder 1 volumecontract werken, ontvangen webshops vaak lagere prijzen dan wanneer ze zelf bij PostNL of DHL klant worden.

Inzicht in webshop’s voorraad
Met Picqer kunnen webshops in 1 dag hun magazijn automatiseren. Gekoppeld aan één of meerdere webshops houdt Picqer overzichtelijk de voorraad bij en begeleid het magazijn medewerkers in hun werk. Daardoor worden fouten verminderd en bespaart Picqer 80% van de tijd per bestelling.

Vandaag al tijd besparen
Door de samenwerking tussen Picqer en SendCloud kunnen webshops vandaag nog beginnen met tijd besparen. Zowel Picqer als SendCloud zijn namelijk direct te gebruiken. Zo kun je dus vandaag al je eerste pakket met Picqer en SendCloud versturen. Kijk op picqer.com/sendcloud voor meer informatie.