Geplaatst door Plein.nl

Plein.nl de grootste e-tailer binnen de persoonlijke verzorgingsbranche introduceert app voor meer bestelgemak

Plein.nl, de online winkel met verzorgingsproducten voor je gezin, huis en huisdier, introduceert een eigen app. Het afgelopen jaar heeft Plein.nl hard gewerkt aan de ontwikkeling van de app. Het doel is om met het assortiment van ruim 50.000 producten meer bestelgemak te creëren voor haar klanten. Onlangs is de nieuwe categorie ‘tuin’ toegevoegd en vorig jaar is ‘speelgoed’ gelanceerd. Plein.nl groeit en heeft grote ambities.
De app van Plein.nl is samen met Unlock Mobile agency ontwikkeld en eind 2022 bij een selecte klantengroep van Plein.nl gelanceerd. Op basis van ervaringen en feedback van deze groep zijn er de afgelopen maanden continue verbeteringen en optimalisaties doorgevoerd. Nu is het voor iedereen mogelijk om de app te downloaden.
“De reacties op de app van onze klanten zijn lovend, met name over het gebruiksgemak. We zien dat klanten steeds vaker en grotere bestellingen plaatsen via onze app. Een mooie stap in de verbetering van de klantbeleving. Kansen die we later dit jaar ook gaan inzetten zijn gepersonaliseerde aanbiedingen, pushberichten met relevante acties en een loyaliteitsprogramma”. zegt Janneke Bongartz, Marketing Manager bij Plein.nl.
De voordelen voor de klanten van Plein.nl? Eerder gekochte producten zijn makkelijk en snel nog een keer te bestellen en favoriete producten kunnen in één overzicht worden opgeslagen. Ook profiteren klanten op dit moment van gratis bezorging in de app.
“Het is exact wat klanten willen: meer gemak. Met de Plein.nl app kunnen wij onze klanten persoonlijker bedienen en het bestellen sneller en makkelijker maken. Dat klanten dit waarderen zien we terug in de feedback die we krijgen en in de herhaalaankopen”, concludeert Juriaan Spoormaker – Algemeen Directeur
De Plein.nl app is nu te downloaden in de App Store en Google Play.