PRGoeroes vergroot zichtbaarheid van Le Wagon

De zichtbaarheid in de media van tech-opleidingsinstituut Le Wagon is sinds drie maanden sterk vergroot. Dat is te danken aan de inzet van PR-bureau PRGoeroes.
Le Wagon bereikte eerder dit jaar de mijlpaal van 20.000 afgestudeerden. Het wereldwijde bedrijf is al 7 jaar in Amsterdam actief en richt zich op trainingen in webontwikkeling en data.
Het doel van doel van Le Wagon is om steeds meer mensen in Nederland aan veelgevraagde tech-vaardigheden te helpen en het aantal ‘tech-vrouwen’ in ons land te laten groeien.
De doelstellingen van Le Wagon matchen goed met de voorkeuren van PRGoeroes. PRGoeroes heeft heel veel affiniteit met de techsector, de zakelijke dienstverlening en gelijkheid van mannen en vrouwen.
PRGoeroes heeft de afgelopen maanden voor Le Wagon free publicity op websites als Emerce, Techvisor, Computable en Dutch Tech on Heels verzorgd. Daarmee is de naamsbekendheid van het opleidingsinstituut veel groter geworden. Le Wagon is daarom zeer tevreden over de inzet van PRGoeroes.
“Jennifer is een professional die zeer betrokken is. Ze is heel goed op de hoogte van wat er speelt in de Nederlandse tech-industrie. Ze kan zich hierdoor snel verplaatsen in de specifieke behoeften van bedrijven. Daarnaast is ze erg positief en optimistisch. Ze brengt altijd interessante onderwerpen ter tafel, of het nu voor het werk is of gewoon voor een informeel gesprek. Het was superleuk om met haar te werken!”, zegt Angela Elizabeth López Lavado van Le Wagon.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.