Geplaatst door QBS

QBS group ontvangt prestigieuze Microsoft 2015 Inner Circle Award

Voor het 2de jaar op rij, is QBS group door Microsoft bekroond met het prestigieuze lidmaatschap van de Inner Circle for Microsoft Dynamics. De 2015 Inner Circle for Microsoft Dynamics, eert een elite groep van 60 van de meest strategische Microsoft-partners over de hele wereld, die door hun toewijding aan klanten uitblinken met hun zakelijke prestaties en hun verkoopresultaten. De benoeming tot lid van de Inner Circle illustreert de inzet van een partner op het gebied van de klanttevredenheid en betekent de hoogste kwaliteit voor de levering en ondersteuning van Microsoft Dynamics producten.

Neil Holloway, Corporate Vice President Microsoft Business Solutions Sales & Partners: “Elk jaar, erkennen en eren we een selecte groep van Microsoft Dynamics Partners van overal ter wereld voor hun uitzonderlijke prestaties. Deze bekroonde partners inspireren ons door de hoge standaarden die zij hanteren en het effect dat zij hebben op de markt. Het succes van Microsoft is een direct resultaat van de inspanningen van deze partners en we zijn vereerd dat we hen kunnen eren voor de resultaten van het afgelopen jaar en voor de toewijding en ondersteuning voor de Microsoft Dynamics applicaties

Joop van Voorthuijsen, CEO QBS group: “Ik ben er zeer trots op dat we deze prestigieuze award voor de 2e jaar op rij hebben mogen ontvangen. Deze onderscheiding betekent een hoop voor ons en is een direct resultaat van de enorme inspanningen van zowel onze partners alsook ons eigen team. Het is een gezamenlijk resultaat dat we in onze nog jonge bestaan als Microsoft Dynamics Master VAR hebben bereikt. Deze onderscheiding is een enorme opsteker voor onze organisatie en geeft duidelijk aan dat onze strategie werkt. We hebben het fundament gelegd voor verdere groei en toekomstig succes voor zowel onze partners, Microsoft als onze eigen organisatie en onze nieuwe rol als SMB Distributor.”

Over Quattro Business Solutions:

Quattro Business Solutions (QBS group) is SMB Distributor voor Microsoft Dynamics in Europa.

QBS group ondersteunt haar partners bij alle aspecten van hun bedrijfsvoering, variërend van marketing & lead generatie tot sales & deal support, partner care & licensing, training & coaching, hosting services en een ISV programma.

De dienstverlening van QBS group is gericht op het ondersteunen van de aangesloten partners bij het realiseren van omzetgroei en het reduceren van kosten en dus op het verbeteren van het bedrijfsresultaat.

De benoeming van Quattro Business Solutions is het directe gevolg van de Volume Strategie die Microsoft in 2011 heeft ingezet. Deze strategie is een belangrijke pijler voor het succes van Microsoft Dynamics en heeft tot doel de leidende positie van Microsoft in het MKB-segment verder uit te breiden.

Bezoek voor meer informatie onze website via www.qbsgroup.com