Industry Wire

Geplaatst door Qualifio

Qualifio integreert interactieve marketingactiviteiten van BuboBox

Louvain-la-Neuve, 12 juni 2018 – Qualifio, Europa’s toonaangevende interactieve marketing- en dataverzamelingsplatform, en Ambassify, Europa’s toonaangevende platform voor Customer Advocacy, hebben een akkoord bereikt om een nieuwe samenwerking te starten. De huidige gebruikers van BuboBox zullen vlot kunnen migreren naar het platform van Qualifio.

Ambassify legt de focus op zijn snelgroeiende Customer Advocacy platform  en gaat samenwerken met Qualifio voor zijn interactieve marketingactiviteiten, BuboBox. Klanten van BuboBox kunnen naar Qualifio migreren om hun interactiviteiten (formulieren, quizzen, prijsvragen, enquêtes, galerijen…) te beheren op hun websites, mobiele apps en sociale media en zo leads te genereren en hun community te kwalificeren.

Daarnaast wordt het Ambassify-platform gekoppeld aan Qualifio, waardoor Qualifio-gebruikers hun leads en klanten kunnen omvormen tot ambassadeurs van het merk.

Koen Stevens, algemeen directeur & medeoprichter van Ambassify licht toe: “Ambassify maakt een sterke internationale groei door dankzij ons Customer Advocacy platform dat momenteel onze volledige aandacht en ondersteuning vraagt. Als onderdeel van onze strategie wilden we onze huidige BuboBox-gebruikers migreren naar een solide partner. Qualifio is het ideale platform dat volledig beantwoordt aan de behoeften van onze BuboBox-klanten.”

Olivier Simonis, algemeen directeur & medeoprichter van Qualifio vertelt: “De integratie van het portfolio van BuboBox is een nieuwe stap in de ontwikkeling van Qualifio op de Belgische markt. We zien elke dag dat steeds meer bedrijven kiezen voor een interactieve marketingoplossing met indrukwekkende resultaten op het gebied van leadgeneratie en een verbeterde kennis van de klant.”

***

Over Qualifio

Qualifio is een bedrijf gevestigd in Louvain-la-Neuve, Parijs, Amsterdam en Madrid. Het SaaS platform voor het beheer van digital communities en dataverzameling wordt door meer dan 400 mediagroepen en brands in Europa gebruikt. Qualifio stond eind 2017 in de Fast50 ranking van Deloitte, de lijst van snelst groeiende technologische bedrijven. Partners die gebruik maken van het platform zijn onder andere: Nestlé, RTL, Mediamarkt, Stib, Colruyt, en Kinepolis.

https://www.qualifio.com // Twitter: @qualifio

Over Ambassify

Ambassify  is een toekomstgerichte SaaS-oplossing die merken toelaat een interactieve en klantgerichte marketingstrategie op te bouwen.  De intelligente, op gedrag gebaseerde methodologie identificeert de beste merkambassadeurs en helpt merken om een duurzame relatie met hen aan te knopen. Een succesvolle implementatie  leidt tot verhoogde klanttevredenheid, thought leadership, extra omzet en authentieke aanbevelingen, beoordelingen en getuigenissen. Ambassify werkt voor klanten als  Barco, Nvidia, Dell, KBC,…

https://www.ambassify.com/ // Twitter: @ambassify

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht