Industry Wire

Geplaatst door Validators

Rebranding Validators: be in the know

Validators kwam afgelopen donderdag met een nieuwe branding en website. In negen jaar is het innovatieve marktonderzoekbureau uitgegroeid tot volwaardig insights bureau voor communicatie. Validators staat bekend om het blenden van neuro science en data science, waarmee (on)bewust gedrag in communicatie meetbaar en stuurbaar wordt. In de beginjaren had het bureau vooral eyetracking als speerpunt. Nu is Validators een full service bureau dat naast het meten van gedrag ook merken helpt groeien. Met de belofte ‘Be in the know’ geeft het bureau aan over alle innovaties en technieken te beschikken om klanten alwetend te maken. Year around. 

De naam Validators blijft ongewijzigd, maar het nieuwe logo en huisstijl laat duidelijk een fast forward in business zien. De nieuwe huisstijl past ook bij de internationale ambities van Validators.

Sterke groei sinds oprichting 2009

Validators groeit sinds de oprichting met gemiddeld 59% per jaar en is daarmee een van de snelst groeiende marktonderzoekbureaus van Nederland. Inmiddels heeft het bedrijf dertig medewerkers op de loonlijst. Een logisch gevolg bij zulke groei is de uitbreiding met een nieuw kantoor, de Moonlander. Dit is een creatieve ruimte speciaal bedoeld voor gesprekken en workshops over de ontwikkeling van de merken van klanten.

Be in the Know 

Validators verandert de pay-off naar ‘Be in the Know’, wat dubbel interpretabel is. Enerzijds willen opdrachtgevers concrete kennis hebben die ze in staat stelt om de juiste beslissingen te nemen waardoor ze kunnen groeien. Anderzijds is het een driver voor Validators om voorop te blijven lopen binnen het vakgebied. Het zit in hun DNA om innovaties snel te ontwikkelen en ze om te zetten in onderzoeksoplossingen.

Martin Leeflang, oprichter Validators:

‘In negen jaar hebben we een prachtig team neergezet, wat zich dagelijks voor veel grote merken inspant. De komende jaren houden we het innovatietempo hoog en blijven we meer dan 20% van onze omzet investeren in software, samenwerking en nieuwe methodes. De onderzoek branche is in de afgelopen vijf jaar een high tech business geworden en dat past ons goed. Met deze rebranding maken we ons klaar voor een verdere scale-up van de organisatie.’

www.validators.nl

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht