Geplaatst door NEG

Refurbished Apple-apparatuur wordt steeds meer waard

Nieuwegein, 15 februari 2018, NEG-ITSolutions onafhankelijke leverancier van IT-oplossingen, IT-diensten en IT-hardware, introduceert het zakelijk Apple 50/50 plan. Een unieke en hoge inruilwaarde voor zakelijke Apple-apparatuur. Door deze gegarandeerde inruilwaarde wordt de investering in zakelijke Apple computers voor iedere organisatie interessant.

Unieke hoge inruilwaarde voor Apple computers
Leendert van Houwelingen, commercieel directeur bij NEG-ITSolutions zegt “Wij geloven in de waardevastheid van Apple-apparatuur. Door onze jarenlange ervaring en ons grote netwerk in de markt van refurbished Apple-apparatuur biedt NEG-ITSolutions een unieke hoge inruilwaarde voor Apple computers die je nergens anders in de markt tegen komt”.

50/50 Plan
Na 24 maanden krijgt men bij inruil van de bij NEG gekochte Apple computer een gegarandeerd inruilbedrag van maar liefst 50% van het aanschaf bedrag retour bij aankoop van een nieuwe zakelijke Apple computer. Zo heeft men 2 jaar lang een nieuwe Apple voor maar 50% van de aanschafprijs.

Snel beschikken over de nieuwste Apple computers
Met het zakelijk Apple plan kan bij NEG-ITSolutions gekochte Apple-apparatuur flexibel en op ieder moment tussen de 24 en 48 maanden ingeruild worden voor nieuwe Apple-apparatuur. Hierdoor beschikken gebruikers altijd snel over de laatste modellen en technologie die optimaal is afgestemd op hun werkzaamheden.

Circulaire inzet
De ingeruilde Apple-apparatuur wordt, na een grondige inspectie op 20 punten, weer ingezet als Refurbished apparatuur. Deze Refurbished Apple-apparatuur krijgt een nieuwe bestemming zodat optimaal gebruik wordt gemaakt van de levensduur van het product. Door deze circulaire en duurzame inzet van computers wordt het milieu minder belast.

Over NEG-ITSolutions
NEG-IT Solutions (sinds 1993), onderdeel van de NEG Group, richt zich op de complete levenscyclus van IT-apparatuur voor het onderwijs, zorg, overheid en de zakelijke markt. Vanuit haar Service Center in Nieuwegein levert en ondersteunt NEG-ITSolutions nieuwe en refurbished hard- en software van de A-merken: Apple, HP, Dell, Lenovo en Microsoft. De focus ligt hierbij op kostenbesparende IT-oplossingen en IT-diensten zoals het leveren, plaatsen, afvoeren en verwerken van IT-apparatuur. NEG levert ook een Device as a Service (DaaS) concept. Een werkplek inclusief alle service voor een vast bedrag per maand.

De NEG Group is kennismarktleider op het gebied van circulaire IT.De NEG groep bestaat uit meerdere labels, waaronder value added reseller en logistiek service provider NEG-ITSolutions, Stichting ITdonations, logistiek dienstverlener ICTlifecycle, consumentenwebshops iUsed en tweedehandsnotebook.nl en IT-consultancy en service management organisatie IT Group.