Industry Wire

Geplaatst door Relay42

Relay42 stelt drie ervaren topmanagers aan

De sterke groei van de Nederlandse Data Management Platform (DMP) aanbieder Relay42 zet door. Om verdere groei mogelijk te maken heeft het bedrijf drie nieuwe senior managers aangesteld. Het gaat om Mark van Dijk, Anoma van Eden en Karim Nadi.

Mark van Dijk is aangesteld als Chief Operations Officer (COO) en start per 1 september. Hiervoor was hij Managing Director bij iProspect Nederland, waar hij zes jaar lang verantwoordelijk was voor alle operations. In totaal heeft Mark vijftien jaar managementervaring en veel ervaring met snelgroeiende bedrijven. Mark zegt over zijn nieuwe aanstelling: ‘Ik hou ervan om te werken voor bedrijven die ambitieus zijn, een hoog energieniveau hebben en flinke doelstellingen neerzetten. Daarom kijk ik er ook erg naar uit om bij Relay42 aan de slag te gaan. Ik heb veel zin om bij te dragen aan het verder versnellen van de groei van het bedrijf en om ervoor te zorgen dat we de disruptieve rol in de markt vast blijven houden.’

CMO en VP Sales
Relay42 heeft Anoma van Eeden aangesteld als Chief Marketing Officer (CMO). Anoma heeft altijd gewerkt in B2B-marketing en werkte hiervoor als Head of Marketing EMEA voor Optimizely. Ook heeft ze directeursfuncties vervuld in Europa en de Verenigde Staten. Voor haar nieuwe rol bij Relay42 komen haar kennis op het gebied van productmarketing, partnermarketing, marketingstrategie en het genereren van vraag goed van pas.

Karim Nadi maakt de stap van Salesforce DMP (voorheen Krux Digital), waar hij Commercieel Directeur was, naar Relay42. Hij wordt Vice President of Sales voor de EMEA-regio. Karim heeft twaalf jaar ervaring met sales in de marketingtechnologiesector en heeft waardevolle kennis van data management platformen (DMP’s). Daarnaast heeft hij ervaring in strategisch business development en digital marketing.

Tomas Salfischberger, CEO en medeoprichter van Relay42 zegt: ‘Ons bedrijf groeit in een rap tempo en we hebben nu kantoren in Amsterdam, Londen, Parijs, Sofia en Singapore. Het feit dat drie mensen met zoveel talent en ervaring hebben gekozen voor Relay42 is een prachtige bevestiging van onze reputatie als een innovatief en disruptief bedrijf. We willen altijd de verwachtingen van onze klanten overtreffen en met dit nieuwe senior team komen we zeer goed beslagen ten ijs.’

Over Relay42
Relay42 is een datamanagementspecialist. Met haar innovatieve platform kunnen klanten meer resultaat behalen met zowel online- als offline marketing. Het Data Management Platform (DMP) is geïntegreerd met een wijdverbreid ecosysteem van marketingtechnologie-aanbieders. Doordat het platform alle kanalen en technologieën van het ecosysteem verbindt, ontstaat er een eenduidig beeld van de klant. Dit inzicht kunnen zij activeren over alle touchpoints om relevante, gepersonaliseerde en consistente interacties tot stand te brengen. Dit zorgt op korte termijn voor een gemiddelde conversiestijging van 20 tot 30 procent. Relay42 wordt momenteel gebruikt door grote adverteerders zoals KLM, Air France, Ziggo, ING, Centraal Beheer Achmea, ABN AMRO en Nuon. Kijk voor meer informatie op http://relay42.com/.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht