Geplaatst door rent24

rent24 groeit met extra etage én nieuwe locatie in Amsterdam

Na een eerste coworking space op de vijfde verdieping van The Bridge Building, opent in hetzelfde gebouw op de vierde verdieping een extra ruimte van 450 m2. Daarnaast opent het concept in maart 2018 een tweede Amsterdamse vestiging in het monumentale Magna Plaza. Het coworking concept combineert productieve werk-, vergader- en eventruimtes met een ongedwongen huiskamersfeer. De goede balans tussen werk en vrijetijd zorgt voor een vertrouwde omgeving waarin de members het beste uit zichzelf halen. ‘’Met ons concept brengen we alles wat bedrijven en startups nodig hebben om succesvol te werken onder één dak’’, aldus Robert Bukvic, Founder en CEO van rent24.

Samen groeien

rent24 gelooft in het synergie-effect van een feel-good werkplaats. Met inspirerende, creatieve maar ook productieve werkplekken wil rent24 communicatie en kennisdeling binnen de community stimuleren. Entrepreneurs en startups samen laten groeien is het doel, waarbij de community op nummer één staat. Het in Duitsland geboren concept ondersteunt haar members naast een werkplek met een internationaal netwerk van bedrijven en mentoren. Daarnaast biedt zij waar nodig uitgebreide service op het gebied van administratie en bedrijfscreatie. Managing Director van rent24 Nederland Anja Wesbuer heeft met haar jarenlange ervaring bij StartupAmsterdam en StartupDelta goede contacten met grote corporates die bedrijven naar een hoger niveau kunnen tillen. “Onze hechte community, het internationale netwerk en de huiskamersfeer in onze coworking space zorgen ervoor dat onze members écht stappen kunnen maken”, aldus Wesbuer.

Coworking op twee bijzondere locaties

Na het openen van een vestiging in het moderne Bridge Building – waar boven de A10 gewerkt en gecreëerd wordt – maakt rent24 zicht klaar voor haar tweede Nederlandse vestiging. Begin maart zal dit coworking concept haar deuren openen in het historische Magna Plaza. In dit prachtige gebouw in het stadscentrum dat dateert uit de 19e eeuw is plaats voor meer dan 100 startups, zzp’ers en ondernemers. “Deze locatie is vergelijkbaar met Harrods in Londen of KaDeWe in Berlijn – dus het is echt speciaal dat we onze collega’s hier kunnen begroeten”, aldus een enthousiaste Bukvic. Na Amsterdam zal rent24 in 2018 uitbreiden naar andere grote steden in Nederland.

Over rent24

rent24 – een van de leidende coworking en coliving aanbieders in Duitsland en Europa – is een van de eerste bedrijven die het werken in een innovatieve bedrijfsincubator combineert met het wonen in een inspirerende omgeving onder flexibele voorwaarden. Het internationale karakter van rent24 helpt haar members makkelijk in contact te komen met een uitgebreid netwerk van bedrijven en mentoren die kunnen ondersteunen bij de groei van hun bedrijf. Naast flexibele kantoor- en vergaderruimtes biedt rent24 evenement ruimtes op bijzondere locaties. rent24 is sterk aan het uitbreiden, recentelijk zijn er vestigingen geopend in Amsterdam, Berlijn, Hamburg en Chicago. Eind 2018 zullen er wereldwijd zo’n 100 vestigingen open zijn voor ondernemers van over de hele wereld.