Rexona lanceert Benelux campagne ‘Bring the Heat’ met voetballers Reijnders en Doku

Het deodorantmerk is een officiële partner van UEFA EURO CUP 2024
Rotterdam, 28 mei 2024 – Rexona lanceert een nieuwe EK-campagne in de Benelux met voetballers Tijjani Reijnders en Jeremy Doku als ambassadeurs. In de campagne, ontwikkeld door Storyboard, volgen we hun reis naar het Europees Kampioenschap. Met passie en doorzettingsvermogen laten ze zien hoe je grenzen kan verleggen. Met de nieuwe campagne wil het merk laten zien dat je ook na extreme inspanning beschermd kan blijven tegen zweet.
Samenwerking
Met nog vier weken te gaan tot het Europese Kampioenschap lanceert Rexona de Benelux campagne waarin het samenwerkt met ‘rising stars’ uit het Nederlands en Belgisch elftal. Patrick Springvloed, Brand Manager Rexona: ‘Met onze ‘Bring the Heat’ campagne moedigen we onze doelgroep aan om, net als de ambassadeurs, hun grenzen te verleggen. Als partner van UEFA EURO 2024™ zijn we erg trots op de samenwerking met Reijnders en Doku. Ze ontsteken niet alleen het vuur in zichzelf, maar ook de passie in hun eigen landen.’
Heat cam
In de campagne wordt gebruikgemaakt van een warmtecamera, waarmee de warmtepatronen op de lichamen van de topsporters zichtbaar worden gemaakt. Hiermee benadrukken we de body heat-activated bescherming van Rexona, die de sporters ondersteunt tijdens hun wedstrijden.
Het bureau Storyboard specialiseert zich in strategische samenwerkingen tussen merken en invloedrijke personen en makers. Chris Römer, Creative Strategy Director bij Storyboard: “Dit project past naadloos bij onze brede strategische visie op het influencer vakgebied. Van data-gedreven matchmaking, tot strategie en creatie; deze campagne voor Rexona bundelt al onze expertise.”
De 360 graden campagne is vanaf week 21 te zien op de social mediakanalen van Tijjani Reijnders (NL), Jeremy Doku (BE) en Rexona, in de Kruidvat, en door het hele land in outdoor advertising.
Credits:
Opdrachtgever: Unilever
Client responsible: Patrick Springvloed, Claire Cammaert, Laurens-Jan Duvigneau
Bureau: Storyboard
Creative Strategy Director: Chris Römer
Creative team: Derek van der Vlugt, Martijn de Kemp
Project team: Mellijn van Zanen, Danielle van Ginkel, India de Heij, Joost Peper
Production company: Mønaerk
Director: Luka Shakison
Mediabureau: Mindshare
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.