Industry Wire

Geplaatst door Cloud Contact

Roamler Tech kiest voor contactcenteroplossing Cloud Contact

Nieuwegein, 21 november 2017 – Het Nederlandse Roamler Tech gaat zijn klantcontact afhandelen met de oplossing van Cloud Contact. Het bedrijf uit Amsterdam, dat met behulp van een online platform een netwerk van zelfstandige professionals inzet om installatiewerkzaamheden uit te voeren, heeft de diensten Voice, Digital en Managed Voice afgenomen. Roamler Tech verzekert zich op deze manier van een bereikbaarheidsoplossing die aansluit bij haar innovatieve manier van werken.   Efficiënt klantcontact over verschillende kanalen.

Flexibiliteit is waar het bij Roamler Tech om draait. Technische installaties in en om het huis waarbij de agenda van de eindklant centraal staat. Deze kiest zelf het tijdstip waarop de installatie plaatsvindt of de storing verholpen dient te worden en hoeft dus niet de hele dag thuis te zitten om op de monteur te wachten. Vervolgens worden de opdrachten aan het netwerk van gekwalificeerde zelfstandige monteurs aangeboden die de opdrachten accepteren die het beste bij hen passen.  Flexibiliteit voor de klant én voor de monteur. Tot voor kort maakte Roamler voor het klantcontact omtrent deze activiteiten gebruik van verschillende oplossingen, maar met de diensten van Cloud Contact worden de kanalen telefonie en e-mail nu al samengevoegd en extra kanalen, zoals WhatsApp, Facebook Messenger en chat kunnen eenvoudig worden toegevoegd aan de oplossing. Daarmee ontstaat één centraal platform waarmee al het klantcontact overzichtelijk kan worden afgewikkeld en waarmee de klanthistorie in één overzicht beschikbaar is.

Keuze niet moeilijk  Voor Micha Willemse, COO van Roamler Tech, was de keuze voor Cloud Contact niet moeilijk: “ Na uitvoerige bestudering van verschillende aanbieders, stak Cloud Contact er met kop en schouders bovenuit. Niet alleen op functionaliteit, maar zeker ook op prijs. Het pay-per-actual-usemodel sprak ons zeer aan. We gebruiken nog niet de volledige suite van Cloud Contact, maar de beschikbaarheid daarvan maakt ons wel klaar voor de toekomst.” Roamler Tech verleent zijn diensten 365 dagen per jaar van acht uur ’s ochtends tot tien uur ’s avonds.

________________________________

Over Roamler Tech

Roamler Tech is onderdeel van Roamler International. Bij Roamler geloven we dat mobiele technologie en het wereldwijde gebruik van smartphones voor een evolutionaire verandering zorgt in de manier waarop werk verspreid en uitgevoerd wordt. Opgericht in 2011 is Roamler ontstaan uit het idee van het creëren van mobiele werkeenheden ofwel “Roamlers”, die taken uitvoeren voor klanten. Deze Roamlers ontvangen en accepteren opdrachten via hun mobiele telefoon en sommige van deze taken worden uitgevoerd met behulp van een smartphone. Vanuit de ambitie om de horizon te verbreden naar meer complexe klussen is Roamler zich gaan verdiepen in de installatiewereld en daaruit is in 2016 Roamler Tech ontstaan.

Roamler Tech verandert de manier van werken in de installatiewereld. We brengen diverse installatieklussen voor grote opdrachtgevers op een nieuwe manier samen met een crowd van monteurs op basis van locatie, tijd en skills. Hierdoor installeren wij efficiënter, met een hogere kwaliteit en tegen lagere kosten. Denk aan het installeren van bijvoorbeeld thermostaten, modems, routers, geluidsinstallaties of beveiligingscamera’s. Onze Roamler-app vormt de basis voor planning, installatie-begeleiding en financiële afhandeling, maar is ook het platform voor de crowd van de bij ons aangesloten monteurs.

Over Cloud Contact

Bereikbaarheid hoeft niet ingewikkeld te zijn. Vanuit die visie levert CloudContact een oplossing die via elk gewenst kanaal de service levert die uw klanten verwachten. En dat alles via een pay per actual use model, zodat u nooit te veel betaalt voor uw bereikbaarheid.

Cloud Contact is volledig cloud-enabled en stelt u in staat uw multichannel-interacties op een intelligente, eenvoudige manier te beheren. Het is een dienst die klantcontacten verwerkt en distribueert naar de juiste personen in uw organisatie en die uw multichannel-servicestrategie volledig ondersteunt. Met behulp van Cloud Contact kunt u communiceren met uw klanten via telefonie, e-mail, pro-active chat, WhatsApp, Facebook Messenger, Facebook Wall, Twitter, Instagram, YouTube en Lithium. Daarnaast integreert Cloud Contact ook naadloos met Salesforce, Microsoft Dynamics, Skype for Business, Pegasystems, Zendesk en Oracle RightNow. ______________________________

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht