Geplaatst door StormMC

Roompot Vakanties & StormMC

Edwin Kersten, Online Marketing Manager Roompot Vakanties: “StormMC verraste ons totaal in de pitch die we hadden uitgezet onder alle top online marketing bedrijven in Nederland. Hun no-nonsense mentaliteit spreekt ons erg aan en we hebben het gevoel hele goeie stappen te kunnen maken met StormMC. Snelle en zeer vakkundige reacties, goed overleg en duidelijke afspraken. Verder een hoop flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Voor ons een ideale mix.”

Remi van Beekum, Account director StormMC, geeft aan erg content te zijn met de nieuwe samenwerking. “Roompot heeft zich tijdens het pitch traject gepresenteerd als een uiterst serieuze speler met hoge ambities op het gebied van online marketing. De drive die ze hierbij uitstralen is uniek en werkt aanstekelijk. Wij zijn er van overtuigd dat we de komende jaren gezamenlijk mooi succes gaan neerzetten.”

Over de Roompot Groep
Roompot Vakanties is een leidende aanbieder van vakantieparken en actief in het management en de exploitatie van bungalowparken en campings. Roompot Vakanties biedt haar trouwe gasten aantrekkelijke vakantiebestemmingen in Nederland, Duitsland en de rest van Europa, zowel aan de kust als in het bos. Er is een sterke aanwezigheid van parken in de provincie Zeeland en een gevarieerd aanbod aan vakantieparken in een aantrekkelijke, natuurlijke omgeving in het binnenland.
Momenteel heeft Roompot Vakanties circa 200 bungalowparken en 23 campings in haar aanbod. De vakantieparken bieden een ruime keuze aan accommodaties met luxe bungalows, chalets, white camp cottages, familievilla’s, landhuizen, kampeerplaatsen, stacaravans en appartementen. De vakantieparken zijn goed gefaciliteerd met onder meer zwemparadijzen, bowlingbanen, sportfaciliteiten en restaurants.

Over StormMC
StormMC is een strategisch digital marketingbureau. Storm begeleidt en ondersteunt klanten bij de ontwikkeling en implementatie van hun digital marketing strategie. De dienstverlening van Storm is breed en kenmerkt zich door de resultaatgerichte integrale online marketingvisie. Kennis, kunde & ervaring zijn kernwoorden. StormMC werkt voor klanten als KLM, Essent, Centraal Beheer, WNF, Nationale Nederlanden, Siemens en Greetz. StormMC is onderdeel van de Storm Marketing Group.