Geplaatst door RTB House

RTB House wint Silver Stevie® award voor innovatie

Amsterdam – 13 augustus 2018 – RTB House, wereldwijd leverancier van state-of-the-art retargeting-technologie voor topadverteerders, is benoemd tot winnaar van de Silver Stevie® Award voor het meest innovatieve bedrijf van het jaar – in de categorie voor ondernemingen met maximaal 2.500 werknemers. Dat gebeurde tijdens de vijftiende editie van de jaarlijkse International Business Awards®.

De International Business Awards (IBA) zijn ‘s werelds belangrijkste zakelijke awards. Elk individu en elke organisatie – waar ook ter wereld, zowel in de publieke als private sector, met en zonder winstoogmerk, groot en klein – mag nominaties insturen. De IBA ontving dit jaar inzendingen uit 74 landen.
De winnaars van de Stevie Awards werden bepaald aan de hand van de gemiddelde scores van meer dan 270 leidinggevenden van over de hele wereld, die deelnamen aan twaalf verschillende jury’s.

Een van de juryleden van de Stevie Awards zei: “RTB House focust zich duidelijk op de data- en algoritmegedreven marketingtechnologieën van de toekomst, die de volgende stap betekenen voor targeted customer marketing. Neurale netwerken en deep learning-architecturen zijn de nieuwe standaard als het gaat om het begrijpen van consumentendata en hebben geholpen om nieuwe kansen te benutten. Zelflerende algoritmen worden steeds belangrijker in een groot aantal branches en RTB House is een innovator op dat gebied. De technologie waar de organisatie aan werkt, heeft de potentie om een van de invloedrijkste ontwikkelingen van de toekomst te worden als het gaat om marketing en consumer outreach.”

“Bij RTB House is het ons voornaamste doel om onze oplossingen continu naar een hoger niveau te tillen”, zegt Daniel Surmacz, COO van RTB House. “We zijn dan ook ontzettend blij dat we worden erkend als een van meest innovatieve bedrijven. We hadden dit nooit kunnen bereiken zonder onze unieke, volledig op deep learning gebaseerde technologie en de tevredenheid van onze klanten.”

Over de Stevie® Awards
Er zijn zeven verschillende soorten Stevie Awards: de Asia-Pacific Stevie Awards, de German Stevie Awards, The American Stevie Awards, de International Business Awards®, de Stevie Awards for Women in Business, de Stevie Awards for Great Employers en de Stevie Awards for Sales & Customer Service. Wereldwijd melden zich elk jaar meer dan 10.000 organisaties aan voor de Stevie Awards. De Stevies huldigen organisaties en werknemers in alle soorten en maten en zijn een erkenning van buitengewone prestaties. Kijk voor meer informatie over de Stevie Awards op www.StevieAwards.com.

Over RTB House
RTB House is een wereldwijde leverancier van state-of-the-art retargeting-technologie voor topadverteerders. Met zijn gepatenteerde, door deep-learning-algoritmen aangedreven advertentie-inkoopengine helpt RTB House adverteerders om meer te verkopen en hun doelen te behalen voor zowel de korte en middellange, als de lange termijn.
RTB House is opgericht in 2012 en draait meer dan duizend campagnes voor bedrijven in meer dan veertig verschillende markten in Europa, Latijns-Amerika, de Asia-Pacific-regio, het Midden-Oosten en Afrika. Het bedrijf bestaat inmiddels uit meer dan tweehonderd professionals en is groeiende. Ga voor meer informatie naar www.rtbhouse.com.