Industry Wire

Geplaatst door RTB House

Ruben van Middendorp versterkt team RTB House Benelux

Ruben van Middendorp versterkt team RTB House Benelux
RTB House – een techbedrijf gespecialiseerd in geavanceerde retargeting scenario’s en wereldwijd opererend – heeft een nieuwe Account Manager benoemd. Ruben van Middendorp gaat het team versterken om nog nauwer met adverteerders samen te werken en campagnes verder te optimaliseren. Sinds de toetreding van RTB House in de Benelux groeit het aantal klanten gestaag en zet RTB House serieuze voet aan wal in dit deel van Europa.

Het Nederlandse team van RTB House heeft één missie: om adverteerders te laten ervaren dat er met de deep-learning algoritmen van RTB House hogere conversies kunnen worden behaald op retargetingcampagnes. Deze benoeming gaat de positie van RTB House in de Benelux als een toonaangevende retargeting dienstverlener dus versterken.

Ruben heeft een jonge carrière met ervaring in de online marketing en business devolpment. Bij eerdere werkgevers was hij verantwoordelijk voor verschillende online disciplines, waaronder adwords, FaceBook advertising en Marktplaats advertising.
Van deze ervaring, maar vooral ook van zijn passie en ambitie om altijd het maximale uit campagnes te halen, gaan de klanten van RTB House in de Benelux profiteren.
De keuze om de overstap naar RTB House te maken was snel gemaakt, legt Middendorp uit. ,,Ik geloof in dit product. De technologie bewijst zich keer op keer.’’
Ook Country Manager Cyril Westerhof is blij met de versterking. ,,Het is hard nodig, we breiden enorm uit in Nederland en Belgie. Dankzij onze innovatieve technologie en de groei binnen de markt in zijn geheel, groeit het aantal klanten.’’ Volgens thuiswinkel.org groeide de e-commerce omzet afgelopen jaar met maar liefst 22,5%.

Over RTB House
RTB House is één van de weinige bedrijven in de wereld die het voor elkaar heeft gekregen om eigen technologie te ontwikkelingen waarmee voor klanten online advertenties (display) in een RTB model (real-time bieden) zeer efficient en effectief gekocht kunnen worden. Het is één van de meest dynamisch groeiende Europese techbedrijven. RTB House heeft patent op een eigen ad buying engine, aangedreven door deep-learning algoritmen en helpt hiermee toonaangevende adverteerders hun korte, middellange en lange termijn doelen online te bereiken middels geavanceerde retargetingcampagnes.

In de afgelopen 4 jaar heeft RTB House haar activiteiten gelanceerd in meer dan 40 landen in Europa, LATAM, APAC en MEA regio, met de recente kickoffs in Dubai en Singapore. Het bedrijf heeft op dit moment meer dan 1000 unieke campagnes voor internationale merken wereldwijd en bestaat uit meer dan 200 medewerkers over de hele wereld. Het aantal werknemers groeit nog wekelijks.

Meer informatie op www.rtbhouse.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht