Industry Wire

Geplaatst door New Growth Strategies

Rudolf Rodenburg Head of Internal Branding bij New Growth Strategies

Amsterdam, 23 oktober 2019 – Rudolf Rodenburg is per direct gestart bij New Growth Strategies. Bij gerenommeerde internationale bureaus als Interbrand en Design Bridge werkte hij zowel aan complexe merkstrategie vraagstukken als aan hoe medewerkers daar dan uiteindelijk mee aan de slag gaan. Een voorbeeld is British Airways, waar Rudolf de 40.000+ medewerkers trainde hoe ze het merk, in voorbereiding op een grote herpositionering, tot leven kunnen brengen. Rudolf brengt ruim 20 jaar buitenland ervaring mee, waarvan meer dan 10 jaar in Londen, aangevuld met Hamburg, Wenen, Boedapest, Innsbruck en Zürich.

Marc van Eck, oprichter en partner New Growth Strategies: “Rudolf heeft een intuïtief gevoel voor merken en kan door zijn open en energizing persoonlijkheid enorm goed de kracht van een merk op persoonlijk niveau overbrengen. Hij heeft de zeldzame combinatie van skills om merken te bouwen én ze vervolgens als kompas te laten werken, van de boardroom tot de startbaan. Internal Branding is een van onze speerpunten en ik ben trots Rudolf vanaf het begin bij New Growth Strategies te hebben”.

New Growth Strategies helpt merken en bedrijven te groeien door het vinden van nieuwe manieren om waarde te creëren én te claimen. Het team van New Growth Strategies bestaat uit creatieve businessstrategen, met een focus op strategie, positionering en internal branding, desgewenst in samenwerking met TBWA voor de perfecte creatieve doorvertaling. New Growth Strategies is onder leiding van Marc van Eck en Joost van Gelder een zelfstandig bureau in het netwerk van TBWA.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht