Geplaatst door Saasmore

Saasmore neemt een belang in Expandior om SaaS- en platformbedrijven te helpen echt datagedreven te worden

Saasmore is trots te kunnen aankondigen dat Expandior toetreedt tot de Saasmore groep. Expandior brengt uitgebreide data science capaciteiten mee en voegt zich bij Amsterdam Standard, YouSir, en GlobalOrange als vierde label van de Saasmore groep.

Expandior is gevestigd in Amersfoort en helpt bedrijven en professionals om data te vertalen naar waarde en duurzame groei door middel van trainingen, consultancy en datagedreven teams. Dit is belangrijker dan ooit, omdat de snelheid en complexiteit van de wereld waarin we leven constant toeneemt. Het World Economic Forum heeft dit zelfs bestempeld als het begin van “de vierde industriële revolutie”. Gedreven door machine learning en kunstmatige intelligentie gaat deze radicale datagedreven revolutie gepaard met de snelle opkomst van disruptieve spelers in vrijwel elk marktsegment.

Kevin Ouwerkerk, co-founder van Expandior:
”Het is de missie van Expandior om de waarde van uw (complexe) data volledig te ontsluiten en om professionals te voorzien van de tools om een data-gedreven winnaar te worden. We verzorgden al bedrijfsbrede trainingsprogramma’s en business transformation services. Door de samenwerking met Saasmore voegen we niet alleen uitgebreide SaaS-kennis toe, maar kunnen we onze klanten ook de schaalbaarheid in digitale productontwikkeling bieden waar ze al zo lang naar op zoek zijn. Door training, transformatie en datagedreven teams kunnen ze de concurrentie echt voorblijven in een wereld waarin snelle verandering de enige zekerheid is.”

Leopold van Oosten, co-founder van Saasmore:
“Data is het nieuwe goud… tenminste, als je weet wat je ermee moet doen. Data is alleen waardevol als je het volledige potentieel ervan kunt ontsluiten. En dat is eigenlijk waar we zien dat veel van onze klanten (veelal Nederlandse SaaS start-ups en scale-ups) flink mee worstelen. Dit wordt vooral veroorzaakt door het gebrek aan basisvaardigheden bij hun product-woners en een tekort aan data scientists op de markt. Expandior kan nu enorme data-capaciteiten en een ongelofelijk trainingsaanbod bieden aan de klanten van Saasmore. Ik ben blij om te kunnen samenwerken met Kevin en Kelvin; ze brengen veel ervaring en enthousiasme mee en hun niet te stuiten drive is een grote inspiratie voor ons. Ik ben ervan overtuigd dat onze ervaring hen kan helpen om hun snelle groei goed aan te pakken. Met Expandior aan boord zijn we weer een stap dichterbij om een echte holistische bestemming voor SaaS-ondernemers te worden!”

Voor meer informatie over Saasmore, Expandior of een van onze andere labels kunt u Saasmore.com bezoeken.