Geplaatst door SalesQ

SalesQ stelt Willemijn de Witt aan als HR manager

De snelgroeiende dienstverlener op het gebied van pre sales, sales en after sales stelt Willemijn de Witt aan als HR manager. Willemijn heeft haar sporen verdiend bij Stichting Arkin en VNU Media. De benoeming van Willemijn is een belangrijke stap in de groei en professionalisering van het bedrijf.

Ontwikkeling en professionalisering

“Ik wil verder bouwen aan een HR agenda die naadloos aansluit bij de essentie van SalesQ’s bedrijfsvoering en onze cultuur van ondernemerschap”, aldus Willemijn. “Bevlogen en betrokken medewerkers zijn cruciaal voor het succes van SalesQ. Het is belangrijk dat zij zich verbonden voelen met SalesQ en uitgedaagd worden door de ambities voor de toekomst. We investeren in de ontwikkeling van hun talenten. Dit zal zich direct vertalen in de verdere ontwikkeling en professionalisering van SalesQ. Onze mensen steeds opnieuw het verschil laten maken voor onze klanten, daar zet ik op in.”.
Groeiplan

Willemijn’s benoeming maakt deel uit van SalesQ’s groeiplan dat begin 2016 werd ingezet. en is een strategische zet die de groei en verdere internationalisering van SalesQ ondersteunt. Naast een sterke focus op bestaande klanten en het leveren van aanvullende diensten, heeft de recente samenvoeging van het DataQ en SalesQ team en een expansie naar het buitenland nieuwe dimensies aan het bedrijf gegeven.

Willemijn is op 1 december 2016 begonnen. Zij zal zich samen met Algemeen Directeur Charley Beerman en Commercieel Directeur Pepijn Beerman inzetten voor ons team. Willemijn (41) heeft meer dan 16 jaar ervaring in HR.

Over SalesQ

SalesQ is een gerenommeerd bedrijf dat zich richt op pre sales, sales en after sales. SalesQ verzorgt geheel of gedeeltelijk de verkoop voor verschillende bedrijven. SalesQ levert leads, bezoekafspraken, accountmanagement, klantcontacten (inbound en outbound) en levert en verrijkt klantenbestanden. Kortom, alles wat je nodig hebt om de markt te betreden en meer omzet te halen door middel van verkoop.