Industry Wire

Geplaatst door Deoleo

Samenwerking NOISE met marktleider in olijfolie Deoleo

Kenners van over de hele wereld zijn verliefd op de olijfoliën van Deoleo. Het Italiaanse olijfoliehuis is een internationaal A-merk en marktleider met de merken Bertolli, Carapelli en Carbonell. Deoleo is op dit moment de olijfmarkt in Nederland verder aan het ontwikkelen. In samenwerking met reclamebureau NOISE worden de merken de aankomende periode stevig in de markt gezet.

Introductie nieuw premiummerk Carapelli
Carapelli extra vergine olijfolie is onlangs in Nederland geïntroduceerd. De ambitie is om hét premiummerk in de olijfoliecategorie te worden. NOISE zal de activatiecampagne van Carapelli in Nederland – op basis van de bestaande internationale campagne – ondersteunen en optimaliseren. Daarbij ontwikkelt het bureau een nieuwe social-first-campagne en een locatie-gedreven ‘hyperlocal’-campagne.

Versterking online merkidentiteit Bertolli
Vorig jaar is het merk Bertolli geherpositioneerd: een nieuwe verpakking, een rijkere smaak en een nieuwe campagne. Nu is het tijd om de merkidentiteit van Bertolli ook online te versterken. Zo is NOISE verantwoordelijk voor de SEO-strategie en bijbehorende contentproductie.

Beide partijen zijn enthousiast over de samenwerking.

Over Deoleo
Deoleo is wereldwijd marktleider in olijfolie en olijven. In Nederland zijn de merken Bertolli, Carbonell en Carapelli actief. De Nederlandse markt wordt bediend vanuit Amsterdam, het internationale hoofdkantoor is gevestigd in Madrid.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht