Industry Wire

Geplaatst door Conversive B.V.

Sanoma Media en Conversive gaan samenwerking aan!

Libelle Academy, een van de merken van Sanoma Media, heeft ANT (All Network Tracking), het conversie tracking systeem van Conversive gekozen voor de directe meting met hun adverteerders. Naast E-commerce bedrijven, waar ANT een tool voor is, boort Conversive hier een nieuwe doelgroep aan als potentieel ANT gebruiker.

Libelle Academy, een brand extension van Libelle, biedt ‘Leren voor je plezier’ voor vrouwen van 25 tot ca. 65 jaar. Bezoekers van libelleacademy.nl vinden er honderden workshops, cursussen, trainingen en E-learnings over tal van onderwerpen. Marie-Louise Kok, e-commerce manager van libelleacademy.nl, licht toe: “Bij de ontwikkeling van onze website zochten we naar een transparant en onafhankelijk meetsysteem voor onze adverterende partners. Het is een nieuw avontuur voor Libelle Academy waarbij aanbod van derden opgenomen wordt met o.a. een productfeed. Het performance based verdienmodel vereist een nauwkeurige meting van transacties (CPO) en leads (CPL) en we gaan met vertrouwen de samenwerking met Conversive aan.”

Liesbeth Coopmans, sales manager bij Conversive, heeft zin in de nieuwe samenwerking. “De samenwerking met Libelle Academy biedt vele nieuwe perspectieven. Adverteerders die directe samenwerkingen aangaan met ‘affiliates’ als Libelle Academy, zijn steeds meer op zoek naar performance based afrekenmodellen. Door het onafhankelijke systeem ANT te gebruiken wordt dit op een eenvoudige, laagdrempelige manier mogelijk gemaakt. Views, clicks, transacties en commissies van deze transacties kunnen worden doorgemeten, zodat zowel voor adverteerder als publisher duidelijk is wat uitgegeven en verdiend wordt.”

Over Sanoma Media
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, customer media, televisiezenders, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sinds 29 juli 2011 is Sanoma (67%) eigenaar van SBS Nederland, samen met partner Talpa (33%). Het portfolio van Sanoma Media bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl, en Startpagina.nl. Meer informatie vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van de Sanoma Group, een veelzijdige mediaorganisatie die informatie, educatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in meer dan twintig landen.

Over Conversive
Conversive is specialist in performance based online marketing, conversie tracking en conversie attributie. Hierbij staat inzicht in de bijdrage van iedere advertentie en het maximaliseren van het advertising resultaat centraal. Hierin draait het om het uitbetalen van advertentie plaatsingen op basis van commissie op gerealiseerde orders en omzet. Het speciaal voor performance marketing ontwikkelde campagne management systeem ANT is uitermate geschikt voor e-commerce bedrijven én grote publishers die performance based advertising willen meten en managen.

Met ANT zorgt Conversive voor het behalen van maximaal rendement voor e-commerce bedrijven en publishers. Gebruikers van ANT zijn o.a. Ben, Univé, Oxxio, Direct Wonen, Scheer en Foppen en Vakantieveilingen.

Voor meer informatie, neem contact met ons op via info@conversive.nl of bezoek onze website www.conversive.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht