Industry Wire

Geplaatst door Creative Media Network

Selma Koedijk aangesteld als CCO van Creative Media Network

Haarlem, 6 juli 2017 – Selma Koedijk (43) is per 1 juli 2017 aangesteld als Chief Commercial Officer (CCO) van Creative Media Network. Selma maakt naast Jurrijn Laan (CEO), Ingmar Engelsma (COO), Simon Windt (CTO) en Edward Hölsken (CSO) deel uit van de directie van het fullservice omnichannel bureau in Haarlem. Binnen de directie van Creative Media Network is Koedijk verantwoordelijk voor commercie. Deze directiefunctie is ingericht omdat CMN sterke groeiambities heeft en de afgelopen maanden snelle ontwikkelingen doormaakte. In haar nieuwe rol richt Selma zich op de commerciële ontwikkeling van CMN en het verder uitbreiden van nieuwe markten waarin CMN actief is, zoals retail, fashion, food en lifestyle.

Koedijk werkte onder andere bij Bidfood (voorheen Deli XL) en Meal Company voordat zij Creative Media Network als Client Service Director in 2016 versterkte. Tevens was ze eerder in haar carrière werkzaam voor Nefli Groep, onderdeel van CMN, als account manager voor Kruidvat.

CMN is een creatief full service bureau dat zorgt voor een gestroomlijnd proces voor een efficiënt en optimaal resultaat. Creative Media Network is werkzaam in uiteenlopende branches van retail tot webshops. Nefli, Casper Lourens, mediaBunker, GlanceMedia en GlanceCasting bundelen hun krachten onder de naam Creative Media Network. Door de samenwerking bieden de verenigde bedrijven een ultiem totaalpakket op het gebied van video, fotografie, branding, casting, design en content management. CMN werkt onder andere voor klanten als Kruidvat, Witteveen, Bidfood, Formido, De Bijenkorf en Spar.

Jurrijn Laan, CEO van CMN: “Ik ben verheugd dat Selma onderdeel uitmaakt van ons directieteam. Ze is ambitieus en heeft een sterke visie op het creëren van customer value. Met de werkervaring die zij meebrengt en haar enorme netwerk, hebben we een perfecte match met de behoefte en groeipotentie die CMN heeft.”

“Mijn ambitie is om CMN op de kaart te zetten als dé partij die alles uit handen kan nemen op het gebied van het marketingproductieproces. Of dat nu in markten is waar wij al een stevige positie hebben, of in markten waar we relatief onbekend zijn. Daarnaast wil ik in deze digitale wereld duidelijk focus houden op de ‘human touch’. Immers, zowel binnen CMN als bij onze klanten zijn het de mensen die het verschil maken.” Aldus Selma Koedijk.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht