Shippeo organiseert tweede editie van klantenevent Visibility Now

Parijs, 10 november 2021 – Shippeo, wereldwijd marktleider en Europees specialist in realtime transport visibility-oplossingen (RTTV), kondigt in samenwerking met Savoye, TESISQUARE® en Siemens Digital Logistics de tweede editie aan van zijn klantencommunity-evenement Visibility Now! Het evenement op 17 november vindt zowel fysiek in Parijs plaats als online en biedt alle deelnemers een unieke ervaring, ongeacht waar zij zijn. Met keynotes, klant-testimonials, workshops en sessies met deskundigen krijgen deelnemers de kans om producten te ontdekken en hun voordeel te doen met de blik van de expert.
Met corona-beperkingen aan de grenzen, container- en chauffeurstekorten en de recente Suez-kanaalblokkade is het nu hoog tijd voor organisaties om supply chain resilience te bouwen, met visibility als belangrijkste vereiste.
Kansen voor deelnemers
Tijdens het evenement komen sprekers van wereldwijd toonaangevende organisaties aan het woord die hun ervaringen met visibility-oplossingen zullen delen. Zij vertellen over de doorslaggevende rol die deze oplossingen spelen bij hun digitale transformatie-initiatieven en zullen onderwerpen aansnijden als supply chain-automatisering, wereldwijd supply chain-management, klantgecentreerde benaderingen en productinnovatie. Deelnemers hebben de kans om:
• Koplopers in de sector in discussie te zien gaan over hun ervaringen en best practices, onder wie sprekers van Renault Group, Coca-Cola HBC, DHL Freight, Nexans, Leroy Merlin, Philip Morris International, en Magnus Logistics.
• Te luisteren naar top-experts die vertellen over de laatste trends, innovaties, en richtlijnen om het succes van transport-visibility-projecten te verzekeren, onder wie dr. John Gattorna en vertegenwoordigers van Siemens Digital Logistics, Savoye and TESISQUARE®.
• Toegang te hebben tot exclusieve opgenomen sessies waarin dieper wordt ingegaan op trending topics in supply chain-management en visibility.
• Het team van Shippeo te ontmoeten, samen met andere Shippeo-gebruikers en branchegenoten.
De global supply chain-expert dr. John Gattorna zal inzichten delen over hoe toekomstige supply chains met ingebouwde veerkacht worden ontworpen, over de uitdagingen van het werken met wereldwijde supply chains, en over het omarmen van multimodaal transport als integraal deel van de toekomstige supply chains. Hij zal ook de toekomstige rol van 3PL- en 4PL-dienstverleners als partners in het verlengde van de supply chain bespreken.
Trending topics
Het evenement zal ook een plenaire liveshow van anderhalf uur omvatten. Die wordt uitgezonden vanuit Parijs met een dynamisch en interactief format waarin deelnemers de laatste inzichten, trends en innovaties meekrijgen in supply chain- en transport-visibility in meerdere branches. On-demand worden er meerdere worpshops en expertsessies gehouden om dieper in te gaan op trending topics en best practices. Deze interactieve workshops bieden de kans om in gesprek te gaan met marktleiders die voor dezelfde uitdagingen staan en om van Shippeo’s experts meer te weten te komen over de laatste nieuwtjes, inzichten en productinnovaties in supply chain- en transport-visibility.
“Geconfronteerd met disrupties van de supply chain hebben bedrijven zich de waarde van realtime visibility gerealiseerd en beseft dat er actie moet worden ondernomen en meer aandacht moet worden besteed aan digitale transformatieprocessen. We zijn verheugd om gastheer te zijn van het onmisbare transport-visibility-evenement en dat we deelnemers een forum kunnen bieden waar ze kunnen luisteren naar de belangrijkste experts in de sector en met andere vervoerders en logistieke dienstverleners in contact kunnen komen. Waar zij nieuwe manieren kunnen ontdekken om visibility naar een hoger plan te tillen”, zegt Shippeo-COO Lucien Besse.
De stream van de liveshow begint op woensdag 17 november om 13.30 uur. Meer informatie over de agenda, sprekers en registratie voor het vrij toegankelijke evenement is te vinden op shippeo.com/visibilitynow.
Over Shippeo
Shippeo, een marktleider in supply chain visibility, helpt organisaties om onderscheidende klantenservice en operationale efficiëntie te realiseren met behulp van real-time logistieke data. Het Multimodale Visibility Platform verbindt FTL, LTL, pakket- en containervervoerders en integreert 850+ TMS, telematica- en ELD-systemen met behulp van geavanceerde en gespecialiseerde API’s. Het Shippeo-platform biedt directe toegang tot real-time leveringsdata, automatiseert klantprocessen en biedt ongeëvenaarde ETA-nauwkeurigheid dankzij een toonaangevend algoritme dat inhouse is ontwikkeld. Shippeo is opgericht in 2014 en volgt ruim 25 miljoen ladingen per jaar in 74 landen voor meer dan 100 klanten, waaronder internationale merken als Coca-Cola HBC, Carrefour, Eckes-Granini, Faurecia, Saint-Gobain, Schneider Electric en Total.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.