Geplaatst door Sitecore

Sitecore benoemt Marjorie Lao als lid van raad van bestuur

Amsterdam, 9 november 2021 – Sitecore®, de wereldwijde leider in digital experience management-software, maakt bekend dat Marjorie Lao is toegetreden tot de raad van bestuur. Lao start bij Sitecore in een periode van eerder dit jaar aangekondigde significante investeringen, die verdere groei moeten stimuleren. Deze investeringen hebben gezorgd voor vier overnames en voor een recordgroei van het bedrijf.

Marjorie Lao heeft uitgebreide financiële en strategische ervaring opgebouwd in leiderschapsposities in Europa, Azië en de Verenigde Staten. Ze was eerder executive vice president en Chief Financial Officer van de LEGO Group, senior vice president en Chief Financial Officer van Tandberg ASA en vervulde senior-finance- en strategierollen bij Cisco, McKinsey & Company en Procter & Gamble.

Lao is momenteel lid van de raad van bestuur van Logitech, MYT Netherlands (mytheresa.com) en Modern Times Group MTG AB. Haar benoeming bij Sitecore startte per 1 november 2021.

Over Sitecore
Sitecore levert een digital experience platform waarmee ’s werelds meest vooruitstrevende merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag goed is voor miljoenen digitale ervaringen. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L’Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.
Sitecore is een geregistreerd handelsmerk van Sitecore Corporation A/S in de Verenigde Staten en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden.