Geplaatst door Sixt B.V.

Sixt neemt virale Valentijnsvideo’s op de hak met opzienbarende campagne

Autoverhuurbedrijf maakt virale video met verrassende plotwending

Hoofddorp, 8 februari 2018 – Sixt lanceert vandaag een opzienbarende Valentijnsvideo. Steeds vaker produceren grote merken video’s die inhaken op thema’s als Kerst en Valentijnsdag. Zo ook Sixt. Maar wel op haar eigen kenmerkende manier….

In typische Sixt-stijl heeft de leverancier van hoogwaardige mobiliteitsdiensten een internationale campagne gestart met als onderwerp ‘Valentine’s Day Fairytale’. De campagne bestaat uit een prachtig gefilmde televisiespot waarin een vrouw op leeftijd met een huurauto een reis onderneemt langs plaatsen die warme herinneringen oproepen aan een oude liefde. Het venijn zit hem in de staart, want Sixt zou Sixt niet zijn, zonder een verrassend einde: “Okay, we can’t do emotional. But we can do affordable.”

Voor de Valentijnsdagcampagne zet Sixt alle internationale communicatiekanalen in, zoals haar social media, nieuwsbrieven en uitingen op vliegvelden en stations. Het idee en concept van de spot zijn van de hand van bureau thjnk uit München en Tempomedia heeft de productie gedraaid.

Erich Sixt, CEO of Sixt SE zegt: “De nieuwe campagne laat zien waar een sterke internationale advertentie om draait: Het is relevant, eye-catching en humoristisch. Dit laat zien dat Sixt staat voor meer dan alleen innovatieve producten en topservice. Met deze actie onderstrepen we dat Valentijnsdag een belangrijke dag is voor veel van onze klanten. De actie wordt daarom ook breed gedragen binnen onze gehele organisatie en bij onze partners en geeft aan dat voor ons altijd de klant centraal staat.”

Valentijnsdag draait helemaal om de liefde. Reden genoeg voor Sixt om het samen te vieren met haar klanten die geliefden willen bezoeken die niet om de hoek wonen. En met een huurauto van Sixt doe je dat op de meest comfortabele en flexibele manier. Van compacte auto’s tot aan trucks; de Sixt-vloot kan elk kado vervoeren, of het nou chocolaatjes zijn of bloemen. De Valentijnsdagkorting geldt voor klanten in meer dan 100 landen en biedt tot 25% korting op boekingen op 14 februari. Meer details voor geliefden zijn te vinden op www.sixt.nl/valentines-fairytale.

Geen paniek: Ook singles krijgen korting op hun droomauto.